וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק באשקלון: "מבקש מכם לנשוך שפתיים"

15.5.2008 / 9:10

בוקר לאחר נפילת הגראד, אמר שר הביטחון: ”אני מבטיח לכם שזה לא יימשך לאורך זמן”. מצבה של תאיר, הפעוטה שנפצעה, עדיין קשה

שר הביטחון אהוד ברק הגיע הבוקר (חמישי) לאשקלון, וביקר בקניון "חוצות" בו נפלה אתמול רקטת גראד שהביאה לפציעתם של עשרות בני אדם, בהם פעוטה שנפצעה באורח קשה.

"אנו עושים את מירב המאמצים להפסקת הירי וממשיכים בפעולות בעזה, ועוד יש לנו מה לעשות שם", אמר ברק לעובדי חמ"ל העירייה עמם נפגש. "לצערי, הפלסטינים ממשיכים בירי. אני מבקש מכם לנשוך שפתיים ולהחזיק מעמד, אך אני מבטיח לכם שזה לא יימשך לאורך זמן ולאורך חודשים", אמר. "אין ספק שהארוע אתמול נגמר רק בנס בפצועים בלבד, ולא הסתיים בצורה חמורה יותר".

קודם לכן נפגש השר עם מפקד תחנת המשטרה באשקלון, סנ"צ חיים בלומנפלד, ושמע ממנו הסבר על הארוע אתמול. גם מפקד פיקוד העורף האלוף יאיר גולן התלווה לסיור.

בפגישה שנערכה בעירייה בנוכחות ברק, סגנו מתן וילנאי וגולן אמר ממלא מקום ראש עיריית אשקלון לוי שפרן כי "הביקורים הללו אחרי אירועים קשים אולי גורמים להרגשה טובה אך התועלת שבהם מועטה מאד". לדבריו, "ישנה התמודדות נפשית שלאחרי האירוע. אם הירי יימשך לא נצליח להתמודד עם ההשלכות על החוסן הנפשי של התושבים ועל אמונם במערכת. עיר אינה מסוגלת להמשיך להתקיים כשהיא מאוימת השכם וערב על ידי ירי קטלני".

בבתי החולים מאושפזים עדיין 12 פצועים מנפילת הטיל. בבית החולים "שיבא" בתל השומר מאושפזות אביטל עפג'ין, בת 24, שמצבה התייצב במהלך הלילה והוא מוגדר בינוני, ובתה תאיר בת השנתיים, שמצבה מוסיף להיות קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully