וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב הפעוטה שנפצעה באשקלון - עדיין קשה

נעמה טלמור ויהושע בריינר

15.5.2008 / 8:10

12 פצועים מנפילת רקטת הגראד עדיין מאושפזים בבתי החולים. מצבה של תאיר בת השנתיים מוסיף להיות קשה, מצבה של אמה השתפר

12 פצועים מנפילת רקטת הגראד בקניון "חוצות" באשקלון עדיין מאושפזים בבתי החולים. בבית החולים "שיבא" בתל השומר מאושפזות אביטל עפג'ין, בת 24, שמצבה התייצב במהלך הלילה והוא מוגדר בינוני, ובתה תאיר בת השנתיים, שמצבה מוסיף להיות קשה.

בבית החולים "ברזילי" באשקלון מאושפזות שתי נשים, צעירה בת 25 ורופאה במרפאה שנפגעה, בת 55. השתיים נותחו במהלך הלילה ומצבן מוגדר בינוני ויציב. בנוסף מאושפזים בבית החולים עוד שמונה פצועים במצב קל.

96 פצועים פונו אתמול מזירת נפילת הרקטה לבית החולים "ברזילי". 84 מהפצועים, שנפגעו באורח קל או לקו בחרדה, שוחררו לביתם במהלך הערב והלילה. "בשנייה אחת הכל הפך לשחור. חשבתי שאני מת", סיפר אמש לוואלה! חדשות לירון אזולאי, בן 25, שנפצע באורח קל בכתפו ובגבו, כתוצאה מנפילת הרקטה בקניון "חוצות" באשקלון.

"ישבתי בחדר ההמתנה של המרפאה, ופתאום בלי התרעה, היה בום רציני. עפתי מהכיסא והתקרה נפלה עלי. זה קרה מטרים ספורים ממני", שיחזר אזולאי ממיטתו בבית החולים "ברזילי" באשקלון. "אנשים התחילו להיות בהיסטריה ולרוץ".

אזולאי סיפר כי בדרך כלל הקניון ריק יחסית, ודווקא היום הוא היה עמוס מאוד. "אתה מסתכל לאנשים בעיניים ורואה פחד והיסטריה. בתקופה האחרונה נרגעו החרדות שלי וחשבתי שהמצב משתנה, אבל האירוע היום – מה אני אגיד לך? קטע לי את הגישה האופטימית".

גבי בניאשווילי, בן 26, שמאושפז במצב קל בבית החולים "ברזילי", אמר: "הגעתי לקופת החולים לבדיקה וכשהגעתי לשער היציאה שמעתי שריקה. הסתכלתי למעלה, ופתאום היה פיצוץ". "נפלתי ואיבדתי את ההכרה, ומאז אני לא זוכר דבר", סיפר. בניאשווילי שנפצע בגבו, ידו וצווארו כתוצאה מקריסת הגג עליו. "בחיים לא תיארתי שדבר כזה יקרה לי. אי אפשר לצפות לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully