וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנתח הלב דקר את בנו החורג בלבו

נתיב נחמני

14.5.2008 / 13:19

סרגיי סלוביוב הוא אזרח אוקראינה בן 57, ששהה ועבד בארץ עם אשרת תייר. הוא טען שרצח את הבן כיוון שזה התעלל בו והכה אותו

סרגיי סלוביוב, בן 57, אזרח אוקראינה ומנתח לב במקצועו, הורשע היום ברצח בנו החורג, בדקירה אחת לתוך הלב בעת שישן, לפני כשנה וחצי. הוא נידון למאסר עולם. בזמן האירוע סלוביוב שהה בארץ עם אשרת תייר, גר אצל אשתו בפתח תקווה ועבד כמטפל בבית אבות. הוא ובנו החורג, בן 25, היו מסוכסכים, ולטענתו הבן נהג לתקוף אותו.

על פי כתב האישום, לפני כשנה וחצי, בעקבות מריבה לילית בין סלוביוב לאשתו, יצא הבן מחדרו והורה לסלוביוב להפסיק את המריבה. אז התפתחה בין השניים תגרה שבסופה הוצא סלוביוב מהדירה. זמן קצר לאחר מכן הגיע סלוביוב לתחנת המשטרה בעיר, אמר מספר מילים ברוסית והתיישב על מדרגות הכניסה. אולם השוטרים לא חשדו במתרחש והחזירו אותו לביתו.

אז, נטען בכתב האישום, גמלה בליבו ההחלטה להרוג את הבן. סלוביוב לקח סכין מטבח, נכנס לחדר הבן הישן, העיר אותו ונעץ את הסכין הישר בלבו. האם, ששמעה את הרעש, יצאה מחדרה ומצאה את בנה מתבוסס בדמו, עדיין בחיים. היא ביקשה מסלוביוב שיעזור לו, אך הוא השיב כי "אף אחד כבר לא יעזור". הוא נכנס להתקלח והחליף את בגדיו – ודקות לאחר מכן מת הבן.

לדברי סלוביוב, הוא עשה זאת כדי "אחת ולתמיד לסיים את ההתעללות, את המכות". הוא אף תיאר את המעשה לפני אשתו: "בדיוק לתוך הלב, כמו חזיר, פעם אחת וזהו בלי רעש".

"אין ספק שאדם מן היישוב היה מתגבר על סערת הרוחות ומעריך את תוצאותיו המוסריות של מעשיו ונמנע ממעשה הקטילה, וזאת מבלי לשים דגש על שבועת הרופאים המחייבת את הנאשם לפעול להצלת חיים ולא לקטילתם", כתוב השופטים בגזר הדין, וגזרו את דינו למאסר עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully