וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד של סיקרסט

אלעד בן-חמו

17.5.2008 / 8:30

ריאן סיקרסט, המנחה הסקסי ביותר של "אמריקן איידול", מראה לצביקה הדר איך עושים את זה נכון ומוביל עוד עונה מטורפת של הריאליטי הלוהט בעולם

יש כוכבים מהסוג ה"חם" שרק הוליווד יכולה לייצר וריאן סיקרסט הוא אחד מהם. כבר שבע עונות שהוא מכתיר את מלכי הפופ הבאים ב"אמריקן איידול" והוא רק הולך ומשתבח מעונה לעונה. עוד לפני שצביקה הדר חשב בכלל לשחק ב"שמש" ריאן כבר נגע בשמיים וכמו שזה נראה כרגע גם זה לא מספיק לו.

בעונה הנוכחית של "אמריקן איידול" אנחנו מגלים שסיקרסט הוא הכוכב נולד האמיתי עם אישיות סוחפת שבהחלט יודעת למשוך קהל(ואת הזמן), עם כושר אלתור שמנחים אחרים(אהמ, צביקה הדר) רק יכולים לחלום עליו וחוש הומור(אהמ גיא זוארץ) שנון וציני. תוסיפו לכך את העובדה שהוא נראה לא רע בכלל(בלשון המעטה), ותקבלו את מנחה מושלם.

וכמו שאמרנו, לסיקרסט זה ממש לא מספיק: הוא ממשיך לעבוד מאחורי הקלעים של הוליווד ולראיין סלבס וכאילו שזה לא מספיק, הוא גם הצהיר שהוא קם בקביעות בחמש(!) בבוקר כדי לשדר ברדיו המקומי. לכן, ראיין היקר, בוא לישראל: לא קמים פה בחמש בבוקר להנחות תוכנית, וצדי צרפתי הרבה יותר נחמד מסיימון. מבטיחים.

מוכנים לקראת הגמר הלוהט של "אמריקן איידול"? גם אתם בטירוף על ריאן סיקרסט, או שאתם בצד של סיימון? תבחרו שיר ובואו להצביע: ריאן סיקרסט - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully