וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלווית השוטר שנהרג: "תוכניותיו נמוגו ברגע"

נתיב נחמני

13.5.2008 / 22:08

מאות בני אדם השתתפו בהלוויתו של השוטר מיקי צוק שנהרג לאחר שנפל מגג בניין כשניסה לאתר פורץ. אשתו בחודש השביעי להריונה

מאות בני אדם השתתפו בהלוויתו של השוטר רס"ל מיקי צוק שנערכה היום (שלישי) בבית העלמין בצבאי בחיפה. צוק נהרג אתמול כשניסה לאתר פורצים בדירה בראשון לציון ונפל מגג בניין. צוק, בן 29, היה שוטר צעיר יחסית בעל ותק של חמש שנים במשטרה. אשתו נמצאת בחודש השביעי להריונה עם ילדם הראשון של בני הזוג. מפכ"ל המשטרה רנב ניצב דודי כהן כינה אותו בהודעה שפרסם אתמול - "שוטר אמיץ, אשר לא היסס, לא ויתר וחתר למילוי המשימה".

"אלו הרגעים הכי קשים של מפקד", אמר מפקד מחוז המרכז ניצב ניסים מור בהלוויתו של צוק. "כשמגיעות את ההודעות הראשונות, אנחנו מנסים להכחיש בתוכנו ואומרים אולי הוא רק נפצע, אבל עם ההודעות מבינים, ברגע אחד נמוגו תוכניותיו להקים משפחה". מפקד התחנה בה שירת מיקי, סנ"צ עמיחי אשד, ספד לו: "בחור רגיש ומצחיק שלקח את החיים בקלות ותמיד היה נאמן לחבריו".

הארוע התרחש אתמול בשעות הצהרים. צוק ושותפו הגיבו לדיווח שהגיע למוקד המשטרה בנוגע לחשד לפריצה בדירה ברחוב פינסקר בראשון לציון. צוק עלה לדירת הפנטאוז שבקומה השישית, שם פגש את בעלת הדירה שהתלוננה שאינה מצליחה להיכנס לדירתה, וכי היא חושדת שיש בתוכה פורצים.

מיקי עלה לגג הבניין לבדוק אם אכן יש פורצים בדירה בזמן ששותפו ירד לכניסה לבניין, על מנת לתפוס את הפורצים במידה שאלה ינסו להימלט. צוק ניסה לעבור מעל חופת זכוכית המשמשת ככיסוי שקוף לפיר חדר המדרגות. כתוצאה מכך הזכוכית התנפצה, הוא נפל דרכה לאורך כל חדר המדרגות ונהרג.

יו"ר עמותת זכויות השוטרים אושרה אסף אמרה היום כי "אנחנו משתתפים בצערה הרב של אשתו ושל המשפחה ומבטיחים לעמוד מאחוריהם ולתמוך בהם בכל דרך שנוכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully