וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של הרוגת הקסאם: "צריך מנהיג עם חזון"

יהושע בריינר

13.5.2008 / 19:30

בנה של שולי כץ, שנהרגה אתמול מפגיעת קסאם, ספד לה: "האמנתי שתקברי את כולנו". מאות בני אדם השתתפו בהלוויה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

מאות בני אדם הגיעו הערב (שלישי) לבית העלמין בקיבוץ גברעם ללוות את שולי כץ (70) בדרכה האחרונה. כץ נהרגה אתמול מפגיעת רקטת קסאם במושב ישע שבחבל אשכול. בנה יונתן כץ ספד לה: "למרות לבך החלש, עדיין האמנתי שכסבתא תקברי את כולנו, אך עולם כמנהגו נוהג, וישראל מצויה במלחמה".

כץ גם מתח ביקורת על הדרג המדיני ואמר כי "מי ייתן ויקום מנהיג שיוליכנו בדרך הנכונה, ואם יראה כי אבדה דרכו, יפנה את מקומו וייתן את כיסאו לבעלי הדרך, הכיוון והחזון".

גם בנה יריב ששהה לצדה בזמן שנפגעה מרקטת הקסאם אתמול, נשא דברים בהלוויה ואמר: "אמא, המראות של אתמול אינם מרפים והם כמו סכין בלב, כשאת מוטלת על הכביש חסרת חיים". לדבריו, "יכולתי אתמול לנהוג כך או אחרת, אבל כמו שאמא אמרה הכל כתוב והיא אפשר לשנות". הוא חתם את דבריו וביכה על אובדנה של אמו: "אמא תמיד היתה רגישה, תמיד מרגישה את הצד השני. מי יאסוף אותנו סביב אירועים ישמור את המשפחה מלוכדת? מי ישמור על המשפחה מלוכדת?".

בתוך כך, שר הביטחון אהוד ברק ביקר הבוקר במושב ישע, שם נהרגה אתמול שולי כץ. בפגישה אמר אחד הנוכחים לברק, כי "ישראל מעמידה את הילדים והנשים של יישובי מערב הנגב בחזית וכי התושבים באזור הפכו לתחליף של צה"ל, כמגיני המדינה וזו תחושה נוראית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully