וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל פעילות סלולר חדש בערוץ הספורט

ענת קם

13.5.2008 / 17:10

עומר כהן, עד לאחרונה מנהל פעילות הרכש של תחומי השיווק והתוכן בפרטנר, יהיה אחראי על הסכמים ושיתופי הפעולה של הערוץ מול חברות הסלולר

עומר כהן מונה השבוע למנהל פעילות סלולר בחטיבת הניו מדיה בערוץ הספורט, ויהיה אחראי על הצד המסחרי של תחום זה. במסגרת תפקידו, יהיה אחראי כהן על ההסכמים המסחריים ושיתופי הפעולה מול חברות הסלולר, על פעילויות הסלולר בפלטפורמות השונות, כולל אתרי הטקסט, עדכוני התוצאות ותכני הדור השלישי. בנוסף, יעבוד כהן מול ספקי תוכן סלולריים, בפיתוח תכנים ייעודיים וחדשים בתחום.

כהן, 36, הגיע לערוץ הספורט לאחר תשע שנים בחברת פרטנר. בארבע השנים האחרונות ניהל את פעילות הרכש של תחומי השיווק והתוכן.

חטיבת הניו מדיה בערוץ הספורט הוקמה לפני כשנה וחצי, כאשר אחת ממטרותיה היתה לחזק את נוכחותם של תכני ערוץ הספורט בתחום המתקדם של הסלולר, לצד השקת אתר ספורט 5 המחודש ופעילויות נוספות מחוץ למסך הטלוויזיה.

ירון טלפז, סמנכ"ל פיתוח עסקי בערוץ הספורט: "עומר כהן הוא חיזוק משמעותי לחטיבת הניו מדיה שלנו. תחומי הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה הולכים ומתאחדים, וההוכחה לכך היא ערוץ, ספורט 5, המשדר 24/7, אצל שלוש חברות הסלולר, ערוץ טלוויזיה לכל דבר עם האיכות המוכרת של ערוץ הספורט".

עומר כהן: "אני שמח להצטרף לערוץ הספורט, גוף שידורי הספורט הגדול והדומיננטי בישראל, ולהיות שותף להובלתו של תחום הסלולר לשיאים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully