וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרכי נועם

עדי רבין

16.5.2008 / 16:30

שעות של צפייה בנועם טור ללא חולצה לא ריגשו את עדי רבין כמו הוויתור האצילי על שרשרת החסינות. עכשיו, ברור לה לחלוטין מי צריך לזכות בתואר הנכסף

אחרי שהוכיח לנו עונה שלמה שהוא לא רק טרזן אגדי וגבר מהשמיים, נועם טור מראה לנו בפעם האלפיים(כמספר פרקי התוכנית) שהוא גם בן אדם טוב, אם לא טוב מידי.

לכל שלושת האנשים שפספסו את הפרק האחרון רק נזכיר, שנועם העניק את שרשרת החסינות שלו לנעמה (שלא הפסיקה לבכות, שוב!) ובכך שם את עצמו כמועמד להדחה. אז אחרי שנשמעו מהמושבעים זעקות כמו: "איזה מלך!!!", ועכשיו אפשר לומר בוודאות-נועם שלנו בהחלט מלך: גם חסון ושרירי, גם בן אדם טוב ונשמה טהורה. מה צריך יותר מזה?!

אני אומרת שמגיע לנעם: הוא שיחק את המשחק כמו גדול, לא לכלך את הידיים, לא התעסק יותר מידי ב"אסטרטגיות" (ובתרגום מדן מנואית - שקרים ומזימות), שרד את אי המתים כמו גברררר (לדברי ליה כמובן) וגם יצא בן אדם. אז עזבו אתכם מדן מנו, נועם הוא המנצח האמיתי של המשחק ולא באמת משנה מי ייקח את הגמר. גם ככה הכל מכור מראש.

כמה פרסומות עוד תוכלו לשרוד לקראת התוכנית האחרונה? מי כבר חולם על קוריצה בלילות? ונכון שנעם חתיך שזה פצצות? שימו חולצה ובואו להצביע: נעם טור - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully