וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה שניצלה בבוליביה מתארת את האסון

קובי מנדל

13.5.2008 / 14:55

מור אלבז, חברתן של 4 הנערות שנהרגו בתאונה בבוליביה, מספרת לראשונה על מה שאירע. "עמדנו חסרי אונים, בכינו והתאבלנו"

שבוע לאחר שארבע הצעירות מחיפה נספו בתאונה הקשה בבוליביה, שחזרה היום (שלישי) לראשונה מור אלבז, בת 21 מחיפה, חברתן של הצעירות על הרגעים הקשים. לצידה של אלבז דיברו שתיים מחברותיה לטיול שהיו עמה בג'יפ האחר וניצלו - טל שפיר, בת 22, מרמת גן ומלי פרדו, בת 22, מיהוד.

"היינו חברות מהשכונה וגדלנו יחד. את הטיול תכננו בבית, והמסלול היה ארוך. היינו אמורות להמשיכו עוד כשמונה חודשים. התאונה ארעה ביום האחרון, במדבר המלח שאמור היה להיות הדובדבן שבקצפת", סיפרה אלבז. "ביום התאונה התעוררנו סמוך לשעה שש בבוקר והתחלנו בנסיעה כשאני עם חברותיי בג'יפ אחד ומלי וטל בג'יפ השני. כך זה היה במשך שלושת הימים".

לדברי מלי, חברתן, "למחרת עברה מור לג'יפ שלנו. נסענו כעשרים דקות, ואז הסתובבתי לאחור לספר משהו למלי, ואז ראיתי מהחלון של הג'יפ להבות. התחלנו להיכנס להיסטריה. התקרבנו לג'יפ כדי לראות אם ניתן להציל מישהו. שמענו צרחות של גבר, חשבנו שזה לירן, אבל ככל שהתקרבנו ראינו רק את הנהג. הוא היה עם חצי פלג גוף בחוץ. אי אפשר היה להתקרב כי הג'יפ המשיך לבעור. עמדנו שם כארבעים דקות חסרי אונים, כי לא היה מה לעשות, בכינו והתאבלנו".

"באזור לא היתה קליטה של מכשירים סלולריים. התחלנו להתקדם לכיוון מלון קרוב ומשם הוזעקו כוחות הצלה", סיפרה אלבז. "היתה לי תקווה שזה לא הם, שעוד מעט ישלחו לי מייל". לדברי טל, חברה נוספת, הראות היתה מצוינת במקום התאונה והנהג לא היה שיכור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully