וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ רביץ: "אהרן ברק - איש מסוכן מאוד"

13.5.2008 / 10:52

הרב מיהדות התורה תוקף בחריפות את נשיא ביהמ"ש העליון לשעבר בשל קריאתו להתיר נישואים אזרחיים. "צריך להעמידו לדין"

הרב אברהם רביץ (יהדות התורה) תקף הבוקר (שלישי) בחריפות את נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק, שקרא אתמול להתיר נישואים אזרחיים בישראל. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר ח"כ רביץ, כי "ברק יכול היה להיות מועמד לדין, משום שהוא פוגע באושיות המשפט הקיימות במדינה".

לדברי רביץ, "ברק הוא איש מסוכן מאוד, משום שהוא היחיד במשפט הבינלאומי שהוא גם מחוקק ולא רק שופט. הוא ממשיך לנשוך גם כשאין עצמות. אני מקווה שבלי השפעתו הישירה מערכת המשפט תהיה פחות לחוצה ואנשים יוכלו לחשוב אחרת, כי הוא חיסל כל מחשבה עצמאית של שופטים כאשר הוא נמנע מלקבל את רות גביזון לשופטת בעליון. טענתו היתה שיש לה אג'נדה. ההתערבות שלו היום במערכת המשפט גובלת בחוצפה. די היה לנו בתקופה שהוא ישב שם".

כזכור, ברק אמר אמש בכינוס בנושא שישים שנות משפט בישראל, כי "צריך להסדיר דיני זוגיות אזרחיים. אי אפשר להשאיר את זה לשליטה של הדתיים בלבד". לדבריו, "יש צורך לתת אופציה נוספת. בקפריסין יש נישואים דתיים ואזרחיים, וכמעט כולם מתחתנים בנישואים דתיים. הישראלים הם אלה שמשתמשים במערכת הנישואים האזרחיים בקפריסין. אפשר לסיים את זה בהסכמה עם הדתיים, אני לא בעד מלחמת תרבות איתם. הכנסת צריכה לעשות את זה כדי לתת שירות מינימלי לאזרח הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully