וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי בלייר: "פרסום ההפלה שלי היה ספין"

טלי גולדשטין

12.5.2008 / 20:32

באוטוביוגרפיה חדשה, טוענת אשת ר"מ בריטניה לשעבר, כי ההפלה שעברה פורסמה כדי להסיח את דעת הציבור מהמלחמה בעירק

שרי בלייר, אשתו של ראש הממשלה לשעבר של בריטניה טוני בלייר, חשפה כי הסיבה להחלטה לפרסם בציבור את העובדה כי הפילה, היתה כדי להסיח את דעת הקהל מהצטרפות בריטניה למלחמה בעירק וכדי למנוע פאניקה בציבור.

ה"גרדיאן" הבריטי דיווח היום (שני) כי באוטוביוגרפיה החדשה שלה " Speaking For Myself", מתארת שרי בלייר כיצד בעלה, אז ראש הממשלה, ומזכיר העיתונות שלו אליסטייר קמפבל החליטו לספר לכלי התקשורת כי איבדה את תינוקה כמעט מיד לאחר התקרית.

ב-2002, בני הזוג בלייר התכוננו לצאת לחופשה בצרפת ולמרבה הצער, עברה שרי הפלה. בלייר חשש כי לאור הספקולציות באותו זמן, ביטול החופשה ללא כל הסבר תתפרש בעיניי הציבור הבריטי כקשורה באופן הדוק לפלישה מיידית לעירק. או אז התקבלה ההחלטה לחשוף את הסיפור בתקשורת.

"לא יכולתי להאמין למשמע אוזניי. בעודי מדממת, השניים (בלייר וקמפבל) דנו כיצד להתמודד עם התקשורת. הנחתי את שפופרת הטלפון ושכבתי בוהה בתקרה בעוד הכאב אוחז בגופי", כתבה שרי בספרה.

פרקי הספר " Speaking For Myself" יפורסמו מדי שבוע בעיתונים הבריטים ה"טיימס" וה"סאן". הספר היה אמור לצאת לאור בתחילה רק באוקטובר, אך יראה אור במקום זאת ביום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully