וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלנסקי נחקר, שוטרים פשטו על עיריית י-ם

נתיב נחמני

12.5.2008 / 18:50

משה טלנסקי נחקר במשרדי יאח"ה, קודם לכן אספו שוטרים ראיות בעירייה. אתמול אמר איש העסקים: "לא יודע מה אולמרט עשה בכסף"

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה ערכו היום (שני) חיפוש אחר מסמכים בעיריית ירושלים במסגרת החקירה המתנהלת נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט, החשוד בקבלת כספים מאיש העסקים האמריקאי משה טלנסקי. החוקרים עזבו בשעות הערב את משרדי העירייה.

טלנסקי נחקר שעות ארוכות במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בבת ים. לפי החשד, טלנסקי, עד המפתח בחקירה המתנהלת נגד אולמרט, העביר לראש הממשלה מאות אלפי דולרים בעת שכיהן כשר התמ"ת, בין 2003 ל-2006, וכראש עיריית ירושלים, בין 1993-2003.

אתמול אמר טלנסקי בראיון לערוץ 10 כי "אינני יודע מה אולמרט עשה בכסף. לא העליתי על דעתי שהכסף שנתתי לו כדי לסייע בבחירות לראשות עיריית ירושלים הוא לא חוקי בדרך כלשהי".

בהודעות שהוציא ראש הממשלה מאז פרסום הפרשה, אמר שהכסף שקיבל מאיש העסקים משה טלנסקי נועד למימון בבחירות ולכיסוי גירעונות שנוצרו בעקבותיהן. בשנת 2005 לא נערכו בחירות, פנימיות או כלליות.

"אולמרט לא היה היחיד שבא לאמריקה לבקש כסף לקמפיין בחירות", אמר טלנסקי בראיון. "הוא היה הנסיך של הליכוד, אדם מכובד שעמד להיבחר לראשות עיריית ירושלים. לכן עזרתי לו, הנחתי שהכסף נועד למסע הבחירות שלו. עד כה לא שמעתי אחרת, ואני באמת כבר לא יודע. זה מבלבל מאוד. אני שואל את עצמי ואני באמת לא יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully