וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 פצועים ממפגן הצניחה עדיין מאושפזים

נעמה טלמור

12.5.2008 / 17:50

מצבו של הצנחן שנפל לתוך הקהל במפגן יום העצמאות בת"א השתפר, ומוגדר בינוני. מצבו של הצעיר שנפצע קשה הוטב, והוא שוחרר לביתו

שלושה בני אדם שנפצעו במפגן הצניחה שנערך בתל אביב במסגרת ארועי יום העצמאות עדיין מאושפזים בבית החולים "איכילוב" בעיר. מצבה של הפצועה בת ה-58 השתפר אך מוגדר עדיין בינוני, והיא נמצאת בטיפול נמרץ. הנשמתה של הפצועה הופסקה, והיא בהכרה מלאה ומתקשרת עם סובביה. בקרוב היא צפויה להשתחרר ממחלקת טיפול נמרץ.

מצבו של הצנחן שצנח לתוך הקהל השתפר גם הוא ומוגדר עדיין בינוני. פצוע נוסף מאושפז גם הוא במצב בינוני. מצבו של מארק לוינסקי, בן ה-25 שנפצע באורח קשה, השתפר לאחרונה: מצבו הוגדר קל והוא שוחרר לביתו ליומיים הקרובים.

התאונה אירעה כשצנחן צנח לתוך ההמון במהלך המפגן האווירי לרגל יום העצמאות שהתקיים מול חוף ירושלים בתל אביב. צוותים של מגן דוד אדום פינו מהמקום 11 בני אדם. מדובר צה"ל נמסר לאחר התאונה כי הצנחן שפגע בקהל ביצע בעבר למעלה מ-1,000 צניחות, וכי התאונה נגרמה בשל משב רוח מפתיע.

סופי רבין, חברתו של מארק לוינסקי, סיפרה אז כי "מארק איבד את ההכרה ברגע שהצנחן נחת עליו. ראיתי מצנח שהתקרב והתכופפתי ,כשהרמתי את הראש ראיתי את החבר שלי על הרצפה ללא הכרה, כשהוא שוכב על גברת שצעקה כי נשברה לה היד".

השרה רוחמה אברהם שניצחה על ארועי יום העצמאות ה-60 אמרה לאחר התאונה, כי "מדובר באירוע מצער וכואב שהעיב על החגיגות היום. יחד עם זאת, אני מודה לאלוהים שזה נגמר כך ולא חמור יותר". בתגובה לשאלה מדוע לקח זמן רב לפנות הפצועים אמרה אברהם, כי "כל הפרטים צריכים להיבדק וצריך להפיק את כל הלקחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully