וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירום ברשת: שלח תמונות בצ'ט ונסחט

נתיב נחמני

12.5.2008 / 17:45

משטרת בית שאן עצרה צעירה בחשד שסחטה תושב מרכז הארץ, לאחר שצילמה אותו ברשת בעירום. הצעירה להגנתה: "זה היה בצחוק"

משטרת בית שאן עצרה היום (שני) צעירה בת 24 בחשד שסחטה תושב מרכז הארץ בן 23, שניהל איתה קשר דרך האינטנרט. הצעיר, שתועד על ידי הצעירה בשלל תנוחות מביכות דרך מצלמת האינטרנט, היה קורבן לסחיטה במשך תקופה ארוכה, עד שלבסוף נשבר ופנה למשטרה.

הקשר בין השניים התחיל לפני כארבעה חודשים. הם צ'וטטו דרך אחד מאתרי האינטרנט והחליטו לשמור על קשר דרך תוכנת המסנג'ר. כחלק מהקשר, קיימו השניים שיחות וידאו במחשב, במהלכן הפגין הצעיר שלל תנוחות אינטימיות. החשודה השתמשה בתוכנה מיוחדת המקליטה את הנראה במסך המחשב, וכך תיעדה אותו ללא ידיעתו.

"אחרי שהיא אספה את הצילומים, היא התחילה להפעיל עליו לחצים, ואמרה כי תפיץ את התמונות אם לא ישלם לה כסף", סיפר לוואלה! חדשות רפ"ק ארז אטיאס, ראש משרד סיור בתחנת בית שאן. בתחילה נענה הצעיר לבקשותיה והפקיד בכל פעם מאות שקלים בחשבון הבנק שלה. אך לאחר שהבין שתאבונה גובר החליט לפני כשבוע להתלונן על הסחיטה במשטרה.

החוקרים ביצעו פעולות מקדימות למעצר, בהן בחינת ההעברות הבנקאיות שנעשו עד לתלונה, והבוקר יצאו לעצור את החשודה. בחיפוש שערכו בביתה תפסו השוטרים יומן שניהלה, את המחשב שלה וכן דיסקים שנמצאו בבית. טרם ידוע אם הצעירה, אם חד הורית שאינה בעלת עבודה מסודרת, פעלה באותה השיטה וסחטה גולשי אינטרנט נוספים שפיתתה. החשודה קושרת את עצמה לאירוע אך טוענת, כי "הכל היה בצחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully