וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7-10 שנות מאסר לאב ובנו שתקפו את שכנם

נתיב נחמני

12.5.2008 / 17:32

האב והבן, תושבי בת ים, הורשעו שתקפו וסחטו את שכנם בגלל ויכוח. לרוע מזלם, הם הקליטו בטעות את כל מעשיהם במכשיר הקלטה

10 שנות מאסר נגזרו היום (שני) על תושב בת ים ושבע שנות מאסר נגזרו על בנו לאחר שהורשעו בתקיפת שכנם, סחטו ממנו כסף, והקליטו בטעות את כל התהליך. השניים הכחישו את ההאשמות נגדם, והציגו במשפט הוכחות לחפותם. אך למרות זאת, הקלטת שיצרו בעצמם - ניצחה.

לפני כחצי שנה פגש האב, דוד כהן, את שכנו בקיוסק באזור מגוריהם. בין השניים התפתח ויכוח שהוביל לתגרה. בעקבות זאת, השליך הבן אבנים על חלונות ביתו של השכן. השכן הזמין משטרה, אך לבסוף לא הגיש תלונה באופן רשמי. האב ובנו החליטו לנקום בשכן.

השניים הזמינו את השכן לביתם, וגרמו לו לגעת ברהיטים ובמכשירי חשמל בבית, על מנת שטביעות אצבעותיו יופיעו במקום. לאחר מכן סגרו את חלונות הבית, הדליקו מוזיקה בקולי קולות, החלו להכותו נמרצות באמצעות אלות, ותקפו אותו בסכין קצבים.

לאחר שסיימו, הודיעו השניים לנתקף כי עליו לפצותם ב-15 אלף שקלים בגין עגמת הנפש שנגרמה להם. כדי להבטיח את התשלום, הם לקחו מכשירי חשמל מביתו כערבון, החתימו אותו על דף התחייבות שניסחו בעצמם, ודרשו ממנו לקרוא את נוסח הדף לתוך מכשיר הקלטה שהכינו מראש. למרבה הפתעתו של השכן המותקף, בתום ההסכם הוא נלקח לאמבטיה על ידי הצמד, שם שטפו את פצעיו, וחבשו אותו.

הפושעים המתוחכמים כנראה חשבו שביצעו את הפשע המושלם, אך דבר אחד הם לא לקחו בחשבון: מכשיר ההקלטה התחיל להקליט מוקדם משחשבו, כשהוא מתעד את כל מהלך התקיפה. בהקלטה נשמעים האיומים והמכות במקביל לזעקותיו של הקורבן לעזרה. לאחר שהשכן הגיש תלונה, מכשיר ההקלטה נתפס והוצג כראיה.

"האלימות שהפעילו הנאשמים איננה רק אלימות לצורך השגת מטרה, אלא אלימות הגובלת באכזריות וברוע לב לשמם", קבע שופט בית משפט המחוזי בתל אביב צבי גורפינקל וגזר עליהם בנוסף שנה וחצי מאסר על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully