וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר ניסה לתפוס פורצים ונפל אל מותו

נתיב נחמני

12.5.2008 / 15:46

רס"ל מיקי צוק, בן 29, הוזעק לטפל בתלונה על פריצה לדירה בראשון לציון, ונפל מהגג כשחיפש אחר הפורצים. צוות מד"א קבע את מותו

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

שוטר שהוזעק לטפל בתלונה על פריצה לדירת מגורים בראשון לציון נהרג היום (שני) בצהרים כשנפל מגג הקומה השישית. השוטר, רס"ל מיקי צוק, בן 29, הגיע יחד עם שוטר נוסף לבניין ברחוב פינסקר בעיר, ועלה לדירת הפנטאוז שבקומה השישית. שם פגש את בעלת הדירה שהתלוננה שאינה מצליחה להיכנס לדירה, וחושדת שיש בתוכה פורצים.

צוק עלה לגג הבניין לבדוק אם אכן יש פורצים בדירה בזמן ששותפו ירד לכניסה לבניין, על מנת לתפוס את הפורצים אם ינסו להימלט. צוק ניסה לעבור מעל חופת זכוכית המשמשת ככיסוי שקוף לפיר חדר המדרגות. כתוצאה מכך הזכוכית התנפצה, והוא נפל דרכה לאורך כל חדר המדרגות.

צוות מגן דוד אדום איילון שמיהר להגיע למקום קבע את מותו. "מדובר בשוטר צעיר יחסית עם ותק של חמש שנים בלבד במשטרה. הוא נשוי וציפה לילד ראשון", סיפר מפקד מחוז המרכז ניצב ניסים מור. מור מינה קצין בודק לבחינת נסיבות האירוע, ואמר, כי טרם ידוע בוודאות אם אכן היו פורצים בדירה, אך לפי שעה וממצאי החוקרים בשטח נראה שיש אינדיקציה לכך שהדירה אכן נפרצה.

הלוויתו של רס"ל מיקי צוק תתקיים מחר בשעה 15:00 בחיפה. מפכ"ל המשטרה רנ"צ דודי כהן אמר היום כי "פעילותו הנחושה של השוטר הסתיימה במותו הטראגי. מדובר בשוטר אמיץ, אשר לא היסס, לא ויתר וחתר למילוי המשימה, ולצערי הרב, קיפח את חייו בעת מילוי תפקידו". המפכ"ל צפוי להשתתף בהלוויתו של השוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully