וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות חדירה ליישוב? לקצין לא ממש אכפת

13.5.2008 / 16:15

תושבים בנחל עוז זועמים על קצין בדרגת סרן שאיבטח את הקיבוץ, לאחר שבעת כוננות חדירה התעסק בסלולרי כשהנשק מונח לצדו

כך נראית שמירה של קצין צה"ל בתוך קיבוץ נחל עוז, עשרות מטרים מגבול רצועת עזה וביום של כוננות חדירת מחבלים ליישוב: מדיווחי אזרחים שהגיעו לוואלה! חדשות עולה כי ביום רביעי האחרון, בעת כוננות של חדירה לנחל עוז, נראה קצין בדרגת סרן המאבטח את היישוב כשהוא מבצע את עבודתו ברישול מוחלט. הקצין ישב על עמדת בטון סמוכה לגדר כשנשקו מונח לצידו והוא מתעסק במכשיר הסלולרי האישי שלו, מבלי שהבחין כלל במתרחש סביבו. הקצין אמור היה לשמש כמפקדם של מספר אנשי קבע נוספים שהגיעו לאבטח את היישוב.

אחד התושבים שצפה בקצין שאל אותו: "אתה יודע שאתם בכוננות פה? ככה אתם מכוננים? אומרים שיש פה התרעה על חדירה". הקצין השיב לאזרח כי הוא צודק, אך מעשיו לא מפריעים לו להמשיך ב"שמירה". נדהם מהזלזול המופגן של הקצין, פנה אליו האזרח שנית: "אתה קצין, זו הדוגמא האישית שלך? אתה על בטונדא, הנשק לא עלייך, רק לפני חודש נהרגו פה שני אזרחים".

למרות פנייתו של האזרח, הקצין המשיך בשלו. יש לציין כי יתר אנשי הקבע עליהם היה מופקד הקצין שהו בעמדותיהם במוכנות גבוהה.

"זו לא תמונה מייצגת", אמר קצין הביטחון של נחל עוז, בני סלע, בתגובה למקרה. "אני מכיר את הסיפור של הקצין הזה, ולצערי הייתי מצפה מחייל בדרגה שלו שיתנהג אחרת לגמרי. יחד עם זאת, רוב הקצינים המגיעים לאבטח את היישוב מבצעים את עבודתם נאמנה. לצערי תמיד יהיו יוצאי דופן".

מדובר צה"ל נמסר כי "הפרטים הועברו לפיקוד הדרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully