וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע של נחת לרה"מ: מחמאה נדירה מהליכוד

פנחס וולף

12.5.2008 / 11:31

גדעון סער פירגן לאולמרט, שהשתתף בדיון על זנות בוועדה למעמד האישה. "אילולא התערבות רה"מ, התוכניות לא היו יוצאות לפועל"

"הממשלה תטפל בכל הכוח בסיוע לנפגעות תקיפה מינית" - כך אמר היום (שני) ראש הממשלה אהוד אולמרט בישיבת הוועדה למעמד האשה בכנסת. ראש הממשלה התייחס בעקיפין לחקירה המתנהלת נגדו ואמר כי "בטח מישהו חושב מה ראש הממשלה עושה בימים אלו בישיבה כזו". לדבריו, "החשיבות של הנושאים לא נמדדת על פי הצהרות, אלא על פי היכולת להתמיד בטיפול". אולמרט הוסיף כי "הגעתי לכאן כדי לתת גיבוי לוועדה, לגורמים הממשלתיים ולעמותות שעושות עבודה חשובה בעניין".

אולמרט התייחס לפעילות הרשויות מול תופעת הזנות ואמר כי "אנחנו צריכים להתגבר לא אחת על בירוקרטיה ועל דפוסי פעילות וחשיבה שהשתרשו במשך הרבה שנים, ולא בקלות אנחנו מצליחים לשנות אותם". לדבריו, "תמיד עולה השאלה מה האג'נדה הלא עניינית שמסתתרת מאחורי הרצון לשנות, ואם אנו לא משנים, אז מאשימים אותנו על כך שלא משנים".

יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ גדעון סער, החמיא לאולמרט בצורה נדירה ואמר כי "אילולא התערבות ראש הממשלה התוכניות לא היו יוצאות לפועל. התוכניות נוגעות ישירות לגורלן של הנשים. חשוב למצות את התקציבים שהוקצו ולהמשיך את התוכניות ל- 2009 ול-2010 כדי שהן לא ירדו לטמיון".

בנוגע לכמות המועטה יחסית של המרכזים האזוריים לטיפול בנפגעות תקיפה מינית, אמר רה"מ כי "אמנם קיימים שישה מרכזים בלבד, אולם מדובר בתוספת של 100 אחוז מהמצב שהיה עד כה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully