וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז: "מוכן לשחרור רוצחים תמורת שליט"

פנחס וולף

12.5.2008 / 10:57

סירב לומר כיצד יצביע אם הסכם הרגיעה עם חמאס לא יכלול את שחרורו. נעם שליט: ”על רה”מ לבדוק למה לא הצליח להחזיר את גלעד”

"אתמוך בשחרור רוצחים מחמאס, אם המהלך יוביל לשחרור גלעד שליט". כך אמר הבוקר שר התחבורה שאול מופז. בראיון לגלי צה"ל, סירב מופז להשיב כיצד יצביע אם הסכם הרגיעה עם חמאס, שמציע ראש המודיעין המצרי עמר סלימאן, לא יכלול את שחרורו של שליט. סלימאן הגיע לישראל והציג לשר הביטחון אהוד ברק את טיוטת הסכם הרגיעה עם חמאס.

בתוך כך, אביו של גלעד שליט, נעם שליט אמר כי "על הגורמים בלשכת ראש הממשלה לבדוק היטב את התנהלותם מאז החטיפה". לדבריו "אולי הם יוכלו להסביר מדוע כל המערכת בראשות אולמרט לא הצליחה להחזיר את גלעד"

לעומתו, הזהיר ח"כ יובל שטייניץ (ליכוד), כי "אסור ששחרורו של גלעד שליט ישמש עלה תאנה להסכם הכניעה המביש והמסוכן המתגבש מול החמאס. הכניעה לאלימות ולסחטנות של החמאס בהסרת המצור על עזה, תוביל להתחזקות החמאס ולחטיפות נוספות בעתיד".

בתוך כך, עופר דקל, הממונה על סוגיית החיילים החטופים מטעם ראש הממשלה, כתב מכתב לראש הממשלה אהוד אולמרט ולשר הביטחון ברק, כי על ישראל לנצל את המגעים לרגיעה ברצועה כדי לקדם את העסקה לשחרורו של גלעד שליט. לטענתו, אם ישראל לא תכלול את החייל החטוף בעסקה, היא למעשה תוותר עליו. עם זאת, הוא הבהיר כי אין לדרוש את השבתו של שליט, כתנאי להמשך המשא ומתן לרגיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully