וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 16 אולצה למכור סמים לתלמידי בי"ס

קובי מנדל

12.5.2008 / 9:50

צעיר בן 20 שניהל עמה קשר רומנטי, הכריח אותה למכור חשיש ב-4 תיכונים בחיפה. עד כה נחקרו 50 תלמידים, רובם הודו שקנו סמים מהנערה

המשטרה חשפה פרשה, במסגרתה נערה בת 16, תלמידת כיתה י"א מבית ספר יוקרתי בחיפה, נאלצה למכור סמים לתלמידים בני גילה. הפרשה נחשפה על ידי "מחלק הנוער", ביחידה המרכזית של מרחב חוף. החקירה החלה לפני כשלושה חודשים, במהלכם התברר כי משה אבשלום, בן 20 מחיפה, המוכר למשטרה מתחום הסמים, הכיר את הנערה. השניים התאהבו וניהלו קשר רומנטי, במהלכו הורה לה הצעיר למכור חשיש, תוך שהוא מכה אותה ומאיים לרצוח אותה.

על פי החשד, הצעיר הציב לה יעדים של כמות הסמים שעליה למכור, לכן היא היתה נוהגת להגיע לבית הספר כשלצד הספרים והמחברות בתיקה היו גם אצבעות חשיש. התלמידה נעצרה וגוללה בחקירתה את שעבר עליה בשלושת החודשים האחרונים. עד כה נחקרו עד כה כ-50 תלמידי תיכון מארבעה בתי ספר על יסודיים בחיפה, הלומדים בכיתות י"א ו-י"ב.

רפ"ק אבישי ג'ינו, ראש מחלק נוער חשיפה, מסר לוואלה! חדשות, כי עשרות תלמידים נוספים אמורים להחקר בקרוב. לטענתו, רובם המכריע של התלמדים שכבר נחקרו הודו ברכישת חשיש. במהלך החקירה הפעילה המשטרה שוטרת סמויה, שיצרה קשר עם הצעיר ורכשה ממנו כמויות שונות של חשיש, תוך הקלטת השיחות עימו. הוא נעצר אמש, זמן קצר לפני שהתכוון להימלט לאילת, לאחר שנודע לו שהמשטרה בעקבותיו."מדובר בתמונה קשה של תלמידים, שנהגו לחזור הביתה ולהשתמש בסמים כדרך שגרה", ציין פקד ג'ינו. בית משפט השלום בחיפה האריך היום את מעצרו בארבעה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully