וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פנינו לשלום, אך אנו מוכנים לכל מבחן"

יהושע בריינר

11.5.2008 / 18:12

בטקס לציון הניצחון על הנאצים אמר שר הביטחון ברק כי "אסור לנו לנוח על זרי הדפנה. אנו צופים אחר המתרחש בעזה, סוריה, לבנון ואירן"

"במלאת 60 שנה לישראל העצמאית עדיין יש גורמים שעוד לא משלימים עם היותנו פה כעובדה מוגמרת. אסור לנו לנוח על זרי הדפנה", כך אמר שר הביטחון אהוד ברק היום (ראשון), במהלך טקס ב"יד ושם" בירושלים לציון יום הניצחון על גרמניה הנאצית.

"בימים אלו ממש, עין אחת עוקבת וצופה אחרי המתרחש ברצועת עזה, עין שנייה צופה לעבר ההתרחשויות בלבנון וסוריה, וכמובן ששתיהן צופות גם בהתפתחויות באירן", אמר ברק. "פנינו לשלום, אך יידעו כולם: צה"ל ומערכת הביטחון עוקבים, צופים ומוכנים לכל אתגר ולכל מבחן שעלולים להיכפות עלינו".

אתמול נאם ברק ב"מרכז יצחק רבין לחקר ישראל" בתל אביב, בארוע בהשתתפות מאות מראשי הקהילה היהודית בצרפת שהגיעו לישראל לרגל חגיגות ה-60. "אנו עומדים בפני אתגרים גדולים, הגדול שבהם הוא הביטחון. אנו חיים בשכונה קשה שלא ניתן להשוותה לא לצפון אמריקה ולא לאירופה. אנו מעונינים בשלום, אך מבינים שזה לא יקרה אם לא נלחם בטרור", אמר ברק.

שר הביטחון התייחס בדבריו לביקור שערך בביתו של ג'ימי קדושים, תושב קיבוץ כפר עזה שנהרג ביום שישי מפגיעת פצצת מרגמה בביתו: "גם בימים אלה נמשכת האש. ביקרתי במקום הארוע הבוקר בכפר עזה, אצל משפחת קדושים. ביום כזה, כשאתה מביט בעיני האלמנה והיתומים, על יד המקום בו נפגע האב, אתה מרגיש בבטן את הדחף להרים את היד ולהכות בכל העוצמה, אך עם זאת, יש לפעול בשיקול דעת, באחריות וללכת לפי הכלל 'סוף מעשה במחשבה תחילה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully