וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

97.3 אחוזים מאזרחי סוריה אישרו: בשאר אסד ימונה לנשיא

11.7.2000 / 11:52

בשאר צפוי למנות את שר החוץ כיום ,פארוק א-שרע, לסגנו


בשאר אסד גרף 97.3 אחוזים מהקולות במשאל העם שהתקיים אתמול, והיה אמור לאשר את מינויו לנשיא ביום חמישי. במסיבת עיתונאים דיווח שר הפנים, מוחמד הרבה, כי רק 2.7 אחוזים מהקולות התנגדו למינויו של בשאר בן ה-34 לנשיא, כיורש אביו. "ההמונים אמרו 'כן' לעתיד טוב יותר", אמר הרבה. בשאר היה המועמד היחיד במשאל לתפקיד.

וכתבנו שי שריג מוסיף:

היומון "א-שרק אלאווסט" מדווח הבוקר מפי מקורות יודעי-דבר בדמשק, כי שר החוץ הסורי, פארוק א-שרע, צפוי להתמנות לסגן נשיא סוריה, במסגרת שינויים שיבצע בשאר אסד בממשלת סוריה בימים הקרובים.

א-שרע נשאל בעת ההצעבה במשאל העם בסוריה, על ההתפתחויות הפנימיות בישראל וענה כי הוא מאמין כי הקשיים בהם נתונה ממשלת ישראל נובעים מחוסר יכולתה להתמודד עם תהליך השלום.

א-שרע הדגיש כי סוריה תמכה, ועודנה תומכת, בתהליך השלום. עם זאת, היא לא מוכנה לוותר על זכויותיה הבסיסיות ועל הדרישה לנסיגה ישראלית מלאה לקווי הארבעה ביוני 67'.

אשר לתפקיד שעשוי למלא האו"ם בקידום תהליך השלום הסביר א-שרע: "אנו סבורים כי לאו"ם שמור תפקיד חשוב בכינון השלום וכי הוא עשוי למלא תפקיד זה ולסייע לקידום השלום באזור. כשקופי ענאן ביקר בדמשק, אנו קידמנו בברכה את היוזמה לשתף את האו"ם במאמצים לקידום השלום בין סוריה לישראל".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully