וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אולמרט יתפטר צריך לערוך פריימריז"

פנחס וולף

11.5.2008 / 13:13

השר מאיר שיטרית אמר את הדברים בפורום שרי קדימה, שם זכה רה"מ לגיבוי ממרבית השרים. בכיר במפלגה: "ציפי לבני בלטה בשתיקתה הרועמת"

ראש הממשלה אהוד אולמרט התייחס הבוקר (ראשון) בפורום שרי קדימה, שהתקיים טרם ישיבת הממשלה, לחקירות המתנהלות נגדו והסכים עם דברי השר לביטחון פנים אבי דיכטר שביקש לא להטיל דופי בעבודת המשטרה והפרקליטות.

מרבית שרי קדימה גיבו את ראש הממשלה בעניין חקירתו. שר הבינוי והשיכון זאב בוים, שר הפנים מאיר שטרית ושר התחבורה שאול מופז אמרו, כי כמו לכל אזרח גם לראש הממשלה צריך לתת את האפשרות להוכיח את חפותו. לדבריהם, "זה דבר אלמנטרי". עם זאת, השר שיטרית הוסיף כי "במידה שיוגש כתב אישום, הדבר הנכון ביותר לקדימה זה פריימריז". גורם בכיר אמר כי ציפי לבני בלטה ב"שתיקתה הרועמת".

בישיבת הממשלה נמנע אולמרט מלהתייחס לחשדות נגדו והעדיף להתמקד במצב הביטחוני. על המצב ביישובי עוטף עזה אמר, "לצערנו בסוף השבוע האחרון ארגוני הטרור המשיכו בהתקפות הרצחניות ואף נפל קורבן בכפר עזה, ג'ימי קדושים. הלב נשבר כמו על קורבנות אחרים".

אולמרט שלח איום לחמאס: "ממשלת ישראל רואה בחמאס אחראי לכל מה שקורה ברצועה. אנחנו לא בודקים בציציות של הארגונים השונים. חמאס ייתבע לשאת בתוצאות. לא נשלים עם המציאות ששוררת היום חייבת להשתנות, או שיהיה שקט או שישראל תנקוט בצעדים בעוצמה כזו שתביא לשקט".

בעניין המתיחות בלבנון הסכים ראש הממשלה לומר רק ש"ישראל עוקבת אחרי המתרחש. יש תמיכה בקרב שרי הממשלה להמתין ולא לבצע דבר כרגע. על ביקורו הצפוי של נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש אמר, כי "מלבד העניין הטקסי שילווה את ביקורו, הביקור יעסוק גם בנושאים מהותיים בעלי ערך אסטרטגי חיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully