וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חאתם בן ארפה חתם בארסנל

עיתון ה'סאן' טוען כי שחקן ליון יעבור לקבוצה של ארסן ונגר תמורת כ-20 מיליון יורו. אינטר תגיש הצעה בגובה 40 מיליון יורו לברצלונה על אטו

חאתם בן ארפה, 21, שחקנה המוכשר של ליון, חתם בארסנל, כך מדווח היום (ראשון) עיתון ה'סאן' הלונדוני. בכך גברו התותחנים במירוץ על מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וצ'לסי, שגם הביעו עניין מוגבר בשחקן. ארסנל סיכמה על העברתו של השחקן תמורת כ-20 מיליון יורו.

ארסן ונגר, מנג'ר ארסנל, מעוניין להזרים דם חדש בקבוצה, שלא מצליחה זה העונה השלישית ברציפות לזכות באף תואר. בן ארפה, שנולד בפריז למהגרים מטוניס, משחק מגיל 15 בקבוצה ובצרפת כבר הדביקו לו את הכינוי 'זידאן החדש'. מי שעתיד למלא את מקומו של בן ארפה בליון הוא סמיר נסרי, שחקנה של מארסיי.

מוראטי מכין 40 מיליון יורו

האלופה האיטלקית, אינטר, מכינה את המזומנים. הקבוצה של השניא מאיסמו מוראטי לא הצליחה במשימתה להביא את סטיבן ג'רארד מליברפול בעבור 25 מיליון פאונד, וכעת הנראזורי מפנים את תשומת ליבם לחלוצה הקמרוני של ברצלונה, סמואל אטו. אינטר תגיש הצעה של 40 מיליון יורו על החלוץ.

בבארסה הולכות וגוברות השמועות כי אטו ימצא את עצמו בסוף העונה מחוץ לקבוצה החדשה שפפ גווארדיולה מתכנן לבנות בקטאלוניה. לפי ה'גאזטה דלו ספורט', אינטר רוצה גם לגנוב מבין ידיה של מילאן, היריבה העירונית, את רונאלדיניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully