וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנופיית נערים חשודה בפריצה לעשרות עסקים

קובי מנדל

11.5.2008 / 9:02

הנערים, בגילאי 16-11, פרצו ללא פחות מ-54 עסקים בחיפה וגנבו פריטים שערכם הכולל מגיע לשווי של עשרות אלפי שקלים

חוקרי מחלק הנוער של תחנת משטרת חיפה חשפו כנופיה של חמישה נערים בגלאי 11 עד 16, החשודים כי בשלושת החודשים אחרונים פרצו ללא פחות מ-54 עסקים ברחבי חיפה וגנבו פריטים שערכם הכולל מגיע לשווי של עשרות אלפי שקלים. עיקר הפריצות בוצעו בשכונת קריית אליעזר.

בין היתר חשודים הנערים, כי פרצו לאחד המשרדים בבית החולים "רמב"ם" וגנבו מתוכו מחשב עם חומר רפואי חסוי ו-2 מסכים. על פי החשד, הנערים נהגו גם לארוב לנהגי אוטובוסים שיצאו לרגע מהרכב, אז הם נכנסו וגנבו אתת תיקיהם.

רפ"ק רמי חורי, ראש מחלק הנוער, סיפר לוואלה! חדשות כי הנערים נהגו לפרוץ למרכולים וכי פרצו גם למוסכים. הנערים כופפו את סורגי המוסכים באמצעות מגבהה לרכב והצעיר בחבורה, בן 11.5, היה משתחל במרווח שנוצר ומוציא מהם כלי עבודה מהמוסכים.

החקירה נפתחה לאחר שהמשטרה תפסה שני נערים בני 13 ו-14 שסחבו עגלת מרכול עמוסה בבקבוקי אלכוהל בשווי אלפי שקלים. בחיפוש בבתיהם חשפו השוטרים פריטים רבים שהביאו למעצר שאר חברי הכנופיה. רפ"ק חורי מסר כי החשודים הודו בחשדות נגדם ושיחזרו את המעשים. במקביל להליך הפלילי, ערבה המשטרה גם עובדים סוציאלים, על מנת להכניסם למוסדות שיקומיים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully