וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ק"ש והרצליה סיימו בתיקו 2:2

קרית שמונה כבר הוליכה 0:2, אבל הרצליה ביצעה קאמבק גדול, אבי ריקן השווה ל-2:2 בזמן פציעות, וזיכה אותה בנקודה חשובה

מכבי הרצליה כבר הרגישה איך העונה הזו הולכת לאבדון. זה התחיל עם ביטול הניצחון הטכני, נמשך עם הערעור שנדחה, כלל את ההפסד למכבי נתניה במחזור הקודם, ומצבה של הרצליה לא היה מעודד במיוחד. בידיעה שהמשחק היום (שבת) מול קרית שמונה עשוי להיות כזה של לחיות או למות, הגיעה האורחת בניסיון לעצור את כדור השלג. זה נגמר ב-2:2 ונקודה אחת בלבד, אבל אולי הקאמבק המרשים בסיום יחזיר את הביטחון לקבוצה.

20 דקות לסיום, אחרי פיגור של 0:2, אף אחד לא חשב שקבוצתו של פרדי דוד, שגם ככה היתה נמצאת במצב מנטאלי רעוע למדי, תצליח להתאושש, אבל לקבוצה העיקשת מהרצליה היו תכניות אחרות. קאמבק מופלא הסתיים בשער בתוספת הזמן, שנותן לקבוצתו של פרדי דוד המון תקווה להמשך. זה אולי לא שלוש נקודות, אבל במצבה של הרצליה בשבועיים האחרונים, זה הכי קרוב שאפשר.

המשחק נפתח מצוין עבור האורחים מהצפון, שעלו ליתרון בדקה ה-18 מרגליו של יוסי ביטון. אותו ביטון התבשר שהוא עולה לשחק רק דקות ספורות לפני פתיחת המשחק, לאחר שיניב לביא חש ברע. מכבי הרצליה ניסתה להתאושש, אבל פיטר אופוריקווה (45) כבש את השער השני לקרית שמונה. רק רבע שעה לפני הסיום הצליחה הרצליה לצמק את התוצאה, והחלה להפעיל לחץ מאסיבי, שהביא פירות בתוספת הזמן עם שער השוויון המדהים של אבי ריקן.

במחזור הבא תפגוש הרצליה במפסידה נוספת מהמחזור הנוכחי, בני סכנין, במשחק שבו היא חייבת ניצחון. פרדי דוד אומנם מתעודד מהלחימה של קבוצתו אך היא עדיין מתחת לקו האדום.

מהצד השני, בקריית שמונה מאוכזבים. אומנם הודות להפסדה של בני סכנין להפועל תל אביב צמח הפער מסכנין, אבל איבוד הנקודות יכול להתברר ככואב במיוחד. במחזור הבא תפגוש קריית שמונה קבוצת תחתית נוספת, מ.ס. אשדוד.

מהלך המשחק

דקה 18 - גול! גיא צרפתי העלה קרן לרחבת האורחים, הגנת הרצליה לא הצליחה להשתלט על הכדור ויוסי ביטון המשיך כדור של יובל אבידור לרשת. 0:1 לקריית שמונה.

דקה 20 - דייהו ג'ייאובה עבר את שביט אלימלך, אך הבעיטה שלו חולצה על ידי יוסי ביטון מקו השערן.

דקה 45 - גול! גיא צרפתי שלח כדור ארוך לפיטר אופוריקווה, שעבר שני שחקני הגנה ואת אמיר אדרי, וכבש מול שער ריק. 0:2 לקריית שמונה.

דקה 53 - אופוריקווה מסר לחסארמה, שבעט ממצב טוב מעל השער.

דקה 54 - אופוריקווה ניסה להשלים צמד, ובעט מתוך הרחבה. אמיר אדרי הדף.

דקה 75 - גול! תומר חמד בעט, הכדור פגע בעבאס סואן, הטעה את שביט אלימלך והלך פנימה, 1:2 לקרית שמונה.

דקה 92 - גול! אבי ריקן הגיע ראשון להגבהה, ובעט ברגל שמאל מקרוב את השער הקריטי

הרכב הפועל קריית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר, יוסי ביטון, סלאח חסארמה, עמיר נוסבאום, צ'ירסאווה (אדריאן רוצ'ט 68), עבאס סואן, גיא צרפתי (וויאם עמאשה 71), עמנואל אמנגואה, יובל אבידור, אופורקוואה (יוסי דורה 77)

הרכב מכבי הרצליה: אמיר אדרי, אבי משיח, חיים מלכה, מורץ, כפיר אדרי, אסף כריספיס, איתן עזריה (באקמונוביץ' 46), עומר בוקסנבוים, אבי ריקן, צ'ם נטויה (תומר חמד 62), ג'איובה (מאהרן ראדי 46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully