וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי כפר עזה לברק: "שכחת אותנו"

גידי ויניש ושי מכלוף

10.5.2008 / 16:01

שר הביטחון ביקר בביתו של ג'ימי קדושים, שנהרג אתמול מפגיעת פצצת מרגמה בביתו. חברת קיבוץ: "משקוף הדלת הוא המיגון היחיד שלנו. מאז הבוקר נפלו 19 קסאמים במערב הנגב

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף)

שר הביטחון אהוד ברק ביקר היום (שבת) בביתו של ג'ימי קדושים, תושב קיבוץ כפר עזה שנהרג אתמול מפגיעת פצצת מרגמה בביתו. ברק נפגש בין היתר עם ראש מועצת שער הנגב אלון שוסטר , שהטיח בו : "אירועי הימים האחרונים מציבים בפני הממשלה יעד אחד - חיסול המתקפות על עוטף עזה, בין אם במלחמה או בין אם בהידברות".

משתתפים אחרים בפגישה, שהתקיימה בביתו של ח"כ שי חרמש (קדימה) הממתגורר בקיבוץ, העלו בפני ברק את סוגיית חוסר המיגון בקיבוץ. לדבריהם, מערכת "צבע אדום" אינה יעילה מול פצצות המרגמה. ברק השיב כי אין בכוונתו להתייחס לפעילות צה"ל ברצועת עזה, אולם הוסיף כי הוא יבחן את אפשרויות המיגון וההתרעה מפני פצצות המרגמה.

חברת קיבוץ כפר עזה, ורדה גולדשטיין, שהשתתפה בפגישה, אמרה לוואלה! חדשות כי "אנו מרגישים ששכחו אותנו. אני לא אגיד לצבא מה לעשות, אבל חייבים למצוא פתרון". לדבריה, "לא יכול להיות שאנו בקיבוץ לא ממוגנים ומערכת "צבע אדום" לא יעילה בפני ירי של פצצות מרגמה. "הפצמ"ר הראשון שנוחת הוא בעצם הצבע האדום שלנו, אבל ראינו אתמול לאילו תוצאות טרגיות זה מוביל". היא הוסיפה שבתי הקיבוץ אינם ממגנים: "המיגון שלנו הוא בעצם משקוף הדלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully