וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מאחורי חקירת אולמרט - פעילת ליכוד

פנחס וולף וניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

8.5.2008 / 17:25

כך דיווח העיתון "א-שרק אל-אווסט". בכירים בליכוד: הפרסום הוא ניסיון פתטי ושקוף של רה"מ לקראת הסרת צו איסור הפרסום הערב

מי שעומדת מאחורי חקירת אולמרט היא פעילה בכירה בליכוד - כך לפחות טוענים מקורות המקורבים לראש הממשלה אהוד אולמרט. המקורות מסרו לעיתון "א-שרק אל-אווסט", כי הסיבה לפיצוץ הפרשה בעיתוי הנוכחי היא "המהלכים המדיניים באזור, אשר מוכיחים שאולמרט השיג פריצת דרך גדולה במשא ומתן וכי קיים סיכוי אמיתי למהלך של שלום במזרח התיכון כולו, ולהשגת שלום בין ישראל למדינות ערב".

בכירים בליכוד מסרו בתגובה כי "הפרסום הוא ניסיון פתטי ושקוף של החשוד הסדרתי לקראת הסרת צו איסור הפרסום הערב. חקירת ראש הממשלה זה לא עניין בין אולמרט לליכוד ולימין אלא בינו לבין רשויות החוק".

מוקדם יותר ערכו המשטרה והפרקליטות פגישה בה דנו באפשרות לצמצם את צו איסור הפרסום הגורף שהוטל על חקירתו החדשה של ראש הממשלה אהוד אולמרט ויחליטו איזה מידע ניתן יהיה למסור לציבור. בגלי צה"ל דווח כי על פי הערכות, מידע חדש לגבי החקירה יפורסם הערב, עם צאת החג.

אתמול ערערו עיתון "הארץ" וחדשות 10 לבית המשפט המחוזי בתל אביב על החלטת בית משפט השלום מאתמול שלא להסיר את צו איסור הפרסום בפרשת אולמרט. במסגרת הערעור נטען כי אין עוד טעם בהמשך קיומו של הצו הגורף, נוכח הפרסומים הרבים בנושא באמצעי תקשורת ישראלים וזרים.

פרקליט המדינה משה לדור אמר אתמול כי "הפרשה עדיין נמצאת בחקירה. בימים האחרונים פורסמו דברים לא נכונים ולא מדויקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully