וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובמקום הראשון... למי אכפת?!

איתי רותם

9.5.2008 / 8:30

איתי רותם מסרב להיסחף אחרי גל המצעדים והדירוגים שתוקף את ישראל לרגל חגיגות השישים. כנראה שאחרי שבחרו ב"כוכב נולד" לתוכנית העשור, הכל אפשרי

לכבוד יום העצמאות החליטו להציף אותנו במצעדים, תחרויות ומי הכי הכי של הדבר הכי הכי? נראה שאם היו עושים מצעד של הדברים הכי נוראים שיש ביום העצמאות, כנראה שהמצעדים היום זוכים בלי תחרות במקום האחרון. טוב, אולי מקום אחד אחרי החידוש ל"בת 60" של סאבלימינל.

למה כל דבר צריך לדרג? ולמה דווקא ביום העצמאות? הרי אי בעצם אפשר להשוות בין כל השירים: כל אחד והסגנון שלו וכמובן שכל אחד והטעם שלו. כל פוליטיקאי, ספורטאי או רגע היסטורי כלשהו תרם למדינה בדרך אחרת – די טיפשי להתעסק כל הזמן במי יותר חשוב ממי.

אני לעולם לא אשכח שבאיזשהו טקס זכתה התוכנית כוכב נולד בתואר תוכנית העשור. למה? כי באותה תקופה היא הייתה בשיא. אבל לקבוע שהיא התוכנית של העשור? נסחפתם, וזה רק מקרה אחד מבין אלפי מצעדים ודירוגים טיפשיים לחלוטין. זוהי בדיוק ההוכחה שהמצעדים האלו לא מוכיחים שום דבר ולא מוסיפים כלום. הם אולי מקום ראשון במצעד ה"סתם".

הצבעתם לשיר השישים? ולספורטאי השישים? ולאירוע השישים? חושבים שעם כל המצעדים האלו תגיעו עד מאה ועשרים? בואו להצביע ולהשפיע: קדחת מצעדים - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully