וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב שכול לרה"מ: "אינך ראוי לזכר הנופלים"

7.5.2008 / 10:32

משה מוסקל, אביו של רפנאל שנהרג במלחמת לבנון, תבע מאולמרט לא להגיע להר הרצל. "לא ראוי שתישא דברים על נופלים שביזית"

מחאת המשפחות השכולות על כישלון מלחמת לבנון השנייה אינה עוזבת את ראש הממשלה אהוד אולמרט גם ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. במכתב ששיגר לאולמרט משה מוסקל, אביו של רפנאל ז"ל שנהרג במלחמה, הוא תובע ממנו לא להשתתף הבוקר בטקס המרכזי לזכר הנופלים בהר הרצל.

תחת הכותרת "אינך ראוי לזכרם של הנופלים ולא להנהגת החיים", כתב מוסקל כי הוא תבע יחד עם רבים אחרים את התפטרותו של אולמרט בעקבות כשלון המלחמה. "תבענו בשם ההולכים ובשם החיים להעמיד את ערך האחריות האישית בכלל והאחריות של ממשלתך ושלך בפרט לתוצאות 'הבינוניות' של מלחמת לבנון השנייה. מלחמה ממנה לא שבו 121 מטובי בניה של הארץ הזו וביניהם בננו רפנאל - לוחם סיירת אגוז".

"זה שנה וחצי", המשיך מוסקל, "אתה בז לתביעתנו לשאת באחריות. הגדלת לעשות כאשר ביזית גם את הנופלים במלחמת לבנון השניה, עת בטיעונים נלעגים לא הגעת לטקס ההתייחדות עם זכרם בהר הרצל, ביום השנה למלחמה".

מוסקל לא הסתפק בדברים אלה וטען במכתב כי "אינך ראוי לזכרם של בנינו שנפלו על הגנת המולדת. אין זה ראוי שתגיע ביום הזיכרון להר הרצל ותישא דברים על הנופלים שביזית. ואין זה ראוי שתגיע ביום העצמאות השישים של מדינת ישראל ותישא דברים בפני העם היושב בציון כשבאמתחתך כשלון המלחמה ומעל ראשך עננת השחיתות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully