וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצו השוטרים שנקלעו לקרב חמולות בגליל

נתיב נחמני, קובי מנדל וגידי ויניש

6.5.2008 / 23:39

חמשת השוטרים הגיעו לכפר דיר חנא בעקבות דיווח על ריב חמולות ונכלאו באחד מהבתים. באירוע נפצעו שניים מתושבי הכפר

כוחות גדולים של המשטרה חילצו בשלום את חמשת השוטרים שנכלאו אתמול בערב (שלישי) בבית בכפר דיר חנא שבגליל המערבי. חמשת. השוטרים, בפיקודו של מפקד תחנת משגב, סגן ניצב אמל חליל, נכלאו הערב (שלישי) בבית בכפר דיר חנא שבגליל המערבי. השוטרים הוזעקו לכפר בעקבות דיווח על ריב בין שתי משפחות במקום, ונכלאו באחד הבתים בכפר. תחילה ניסו השוטרים להפריד בין המשפחות, אולם לאחר שניסיון זה כשל , הסתגרו השוטרים באחד הבתים בכפר. במהלך הקטטה בין המשפחות, נפצעו שניים מתושבי הכפר.

תושבים רבים מהכפר התגודדו סביב הבית ולא אפשרו לשוטרים לצאת ממנו. מפקד תחנת משגב, אמל חליל, שגם הוא היה נצור בבית, אמר בשיחת טלפון קודם לחילוץ. : "אנחנו לא בני ערובה, המצב בחוץ סוער וזה סיכון לצאת, ולכן אנו מסתגרים בבית של משפחה שמלכתחילה התארחנו אצלה. ברגע שהרוחות יירגעו נצא".

המשטרה התייחסה לאירוע ברצינות וכמאה שוטרים, בפיקודו של מפקד המחוז, ניצב שמעון קורן, הגיעו למקום. גם מסוק משטרתי וכוחות מיוחדים של המשטרה הוזעקו לאירוע.

לפני שבעה חודשים, נפצעו 29 שוטרים במהלך עימות בין המשטרה לתושבי הכפר פקיעין על רקע הקמת אנטנות סלולריות במקום. ארבעה תושבים התלוננו כי הופעלה כלפיהם אלימות: סטירות, בעיטות, אגרופים ושימוש באלות.

(עדכון ראשון: 22:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully