וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה האוסטרית: "פריצל אנס את נכדתו"

טלי גולדשטין

6.5.2008 / 12:28

להערכת החוקרים, האב האוסטרי המתעלל, הפך את קרסטין, בתו/נכדתו בת ה-19, לשפחת מין אחרי שמאס באם אליזבת

יוזף פריצל, האוסטרי שכלא את בתו במרתף במשך 24 שנים במהלכן היא ילדה לו שבעה ילדים, אנס את אחת מנכדותיו/בנותיו, כך מדווח היום (שלישי) העיתון הבריטי ה"טלגרף" שציטט הערכות של המשטרה האוסטרית. להערכת המשטרה, פריצל בן ה-73 הפך את קרסטין, בתו/נכדתו בת ה-19, לשפחת מין אחרי שמאס באם אליזבת.

הרופאים וחוקרי המשטרה לא הצליחו עדיין לדובב את קרסטין מאחר וזו שרויה בתרדמת לאחר שסבלה מקריסת איברים. אלברט ריטר, הרופא המטפל בקרסטין אמר: "מצבה חמור ואי אפשר לדבר איתה מאחר והיא מחוסרת הכרה. עלינו להמתין ולחכות עד שתתעורר".

פריצל כלא את בתו אליזבת במרתף חסר חלונות ב-1984, כשזו היתה בת 18. במשך השנים הוא התעלל בה ואנס אותה. כתוצאה מהאונס, נולדו לאליזבת שבעה ילדים, אחד מהם מת בעודו תינוק בן מספר ימים. שלושה מהילדים נותרו כלואים עם האם ושלושה אומצו על ידי פריצל כילדיו. כל אותו זמן, אשתו רוזמרי לא היתה מודעת כלל למתרחש מתחת לביתה.

לדברי ראש מדור החקירות במשטרת אמשטטן, העיר בה התרחשה הזוועה, והחוקר הראשי במקרה פרנץ פולזנר, "פריצל ניסה ליצור מחדש את משפחתו, אך הפעם עם הבת הצעירה והיפה יותר". עם זאת, מאחר ואליזבת, כיום בת 42, התבגרה ואיבדה את יופיה, המשטרה חוששת כעת כי קרסטין היתה הקורבן הבא בתור של פריצל.

רודולף מאייר, עורך דינו של פריצל, נפגש עם לקוחו אתמול בכלא. לדבריו, פריצל מלא בחרטה על מה שעשה ומבקש לעבור בדיקה פסיכיאטרית. מאייר חוזר וטוען כי פריצל אינו שפוי ולכן אינו צריך להיכלא בבית סוהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully