וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו צריכים את השטיפה של גרנט"

ג'ון טרי גילה שאברהם גרנט שטף את שחקניו בהפסקת המשחק בניצחון על ניוקאסל. המנג'ר: "זו אחת העונות הטובות שלנו. הכל הולך טוב"

צ'לסי חגגה הערב (שני) ניצחון חוץ 0:2 בניוקאסל שהעביר את ההכרעה למחזור האחרון בפרמיירליג שייערך ביום ראשון. צ'לסי השתוותה למנצ'סטר יונייטד ותקווה למעידה שלה בוויגאן על מנת לבצע מהפך על קו הסיום.

שחקני צ'לסי גילו כי במחצית המשחק בניוקאסל, כאשר התוצאה הייתה עדיין 0:0, צרח עליהם המנג'ר אברהם גרנט. ג'ון טרי ומיקאל אסיין דווקא היו מרוצים מהצעקות של הישראלי והודו כי זה עזר להם להתעורר ולהשיג את הניצחון.

"היינו איטיים היום ושיחקנו עם יותר מדי נגיעות בכדור", התייחס טרי למחצית הראשונה של צ'לסי. "קיבלו שטיפה בחדר ההלבשה אבל היינו צריכים את זה. העברנו את הלחץ אל מנצ'סטר יונייטד. אני חושב שעשינו עבודה טובה היום". אסיין נשאל האם לגרנט הייתה את הזכות לצעוק על השחקנים וענה: "בהחלט כן. הגענו לנצח ואני חושב שהיינו ראויים לשלוש הנקודות. עכשיו, נראה מה יקרה".

טרי התייחס להצלה שלו מקו השער במחצית הראשונה, כשגלש לבעיטה של מייקל אואן ומנע שער בטוח, ואמר שהיה מדובר באיסטינקט: "אני תמיד רץ מאחורי פטר צ'ך במצבים כאלה. למזלי, הצלחתי להציל מהקו, שמרנו על רשת נקייה והחבר'ה עשו את העבודה בהתקפה".

טרי התייחס לסיכויי וויגאן לנצח את יונייטד במחזור האחרון: "הם נמצאים בכושר מצוין. בסטמפורד ברידג' הם נתנו משחק מצוין ומאז הם בתקופה נפלאה. אני חושב שהם יעלו במטרה לנצח את מנצ'סטר יונייטד ובתקווה שזה יקרה".

טרי הוסיף: "עבדנו קשה כל העונה וזה יהיה מאכזב אם לא נזכה באליפות. במחזור האחרון ראינו קבוצות שנותנות הכל, גם כאלב שאין להן על מה לשחק. וויגאן הבטיחה את הישארותה בליגה ועם מנג'ר מצוין כמו סטיב ברוס, אני מקווה שהם ילכו על הניצחון. לנו יש משחק קשה מול בולטון אבל אם נשיג את הניצחון, יש לנו סיכוי טוב לאליפות".

גרנט: "נילחם עד הסוף"

גרנט עצמו התייחס למשחק והודה שהקבוצה שלו נראתה עייפה: "לא שיחקנו טוב, כי החודש האחרון היה קשה מאוד. בשבוע שעבר שיחקנו מצוין נגד יונייטד, אבל היום פתחנו את המשחק באיטיות, התנועה שלנו במגרש לא הייתה טובה ולכן שינינו טקטיקה והמחצית השניה שלנו הייתה אחת הטובות".

גרנט הוסיף: "אנחנו מדברים על שחקנים ששיחקו 120 דקות, שלושה ימים לפני 90 דקות מול היונייטד ו-90 דקות מול ליברפול שלושה ימים קודם לכן. במשחקים הללו הצגנו כדורגל מצוין, הייתה תנועה במגרש ואולי היום היינו עייפים מדי".

גרנט הודה שהיה שמח מאוד בשער השני כי חשש משער שוויון דרמטי, כמו שקרה במשחק מול וויגאן. "מול וויגאן שיחקנו כדורגל פנטסטי אבל לא כבשנו. היינו צריכים להבקיע שבעה או שמונה שערים אבל הם נלחמו. בכדורגל אתה תמיד צריך להיות זהיר".

לקראת הפוטו פיניש הדרמטי ביום ראשון, אמר המנג'ר: "אנחנו יודעים שאנחנו רודפים אחרי מנצ'סטר יונייטד. הם קבוצה גדולה, אבל נילחם עד הסוף. לדעתי, זו אחת העונת הטובות שלנו, הכל הולך טוב, הראינו הרבה אופי והצגנו כדורגל טוב".

לסיכום אמר גרנט: "תמיד אמרתי שהמטרה שלנו היא להגיע לגמר ליגת האלופות ולשפר את המשחק שלנו. לצערנו, היתרון עם יונייטד אבל לא יהיה להם קל בוויגאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully