וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת מתכוננת לביקור בוש

פנחס וולף

5.5.2008 / 20:20

ביום חמישי הבא יגיע נשיא ארה"ב לביקור בישראל בליווי רעייתו וקונדוליזה רייס. אנשי ה-FBI וה-CIA סיירו בכנסת לקראת בואו

נציגי השירות החשאי האמריקאי, ה-FBI וה-CIA, הגיעו אתמול (שלישי) למשכן הכנסת לבחון את סידורי הביטחון לקראת ביקורו של נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש בכנסת ביום חמישי הבא. אנשי השירות החשאי סיירו במסלול בו יצעד בוש, בדקו את המקומות בהם הוא עשוי להתעכב ואף נכנסו למליאה.

בעקבות דרישת גורמי הביטחון האמריקאים תפרוש הכנסת יריעת בד שתתנשא לגובה של שישה מטרים ותימתח לאורך 90 מטרים, שתסתיר את רחבת פולומבו, בה ייערך טקס קבלת הפנים, ועל מנת למנוע אפשרות לתצפת על המקום מבנייני וולפסון הסמוכים.

בוש יגיע לכנסת לאחר השעה אחת בצהרים, יסקור משמר כבוד ויניח זר בגלעד לזכר חללי מערכות ישראל. בטקס יושמעו ההמנון האמריקאי וההמנון הישראלי. לאחר הטקס,יחתום נשיא ארצות הברית על ספר האורחים באולם שגאל ויקבל שי, תוצרת שדרות, מיושבת ראש הכנסת דליה איציק.

פמליית הכבוד של נשיא ארצות הברית, שתכלול מלבדו גם את רעייתו לורה, מזכירת המדינה קונדוליזה רייס ושגריר ארצות הברית בישראל – תיפגש למשך 20 דקות עם דליה איציק, ראש הממשלה אהוד אולמרט, רעייתו עליזה, מנכ"ל הכנסת אבי בלשניקוב ומזכיר הכנסת אייל יינון.

בשעה 14:00 תתכנס מליאת הכנסת במיוחד לכבוד בוש, שאף יישא דברים לאחר נאומיהם של אולמרט, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ודליה איציק. הנאומים ילוו בתרגום סימולטני עבור חברי הכנסת והאורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully