וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנסים ללחוץ על בשארה באמצעות אשתו"

ניר יהב

5.5.2008 / 18:47

אשתו של עזמי בשארה עוכבה בכניסה מירדן לישראל במשך שש שעות. בל"ד: "הסלמה בפעילות השב"כ נגד אישים פוליטים בישראל"

האם רשויות הביטחון בישראל מנסות להפעיל לחץ על עזמי בשארה באמצעות מעצר אשתו? במפלגת בל"ד, שבראשה עמד הח"כ לשעבר עזמי בשארה, טוענים כי בסוף השבוע האחרון עיכבו כוחות הביטחון הישראלים במשך שש שעות את רעייתו של הח"כ לשעבר עזמי בשארה בגשר שייח' חוסיין.

לטענת בל"ד, רנא בשארה וילדיה רצו לעבור את הגבול מירדן לישראל על מנת לבקר בירושלים, אולם אנשי הביטחון ניגשו אליה ואמרו לה כי היא מעוכבת משום שהיא "בקשר עם אדם שמאיים על ביטחונה של ישראל", כשהכוונה לבעלה. עוד טוענים בבל"ד כי כוחות הביטחון לא התירו לה לראות עורך דין.

רעייתו של בשארה סיפרה כי החקירה נמשכה שעות ארוכות ואף אחרי שהמעבר נסגר. לדבריה, היא המתינה במקום עד לבואו של איש שב"כ שהפנה אליה שאלות פרובוקטיביות בנוגע לבעלה בניסיון להשיג מידע אודות פעילותו ותנועותיו. בנוסף לכך ביצעו אנשי הביטחון במשך שעתיים חיפוש קפדני בחפציה.

יו"ר סיעת בל"ד ג'מאל זחאלקה טלפן לאחראים במעבר והודיע להם כי אין שום סיבה חוקית לעכב את רנא בשארה או למנוע ממנה לעבור לישראל. בבל"ד טוענים כי אנשי הביטחון ענו כי ההחלטה אינה בידיהם וכי מדובר בהוראה מגבוה ורק גורמים אלו מוסמכים להחליט על שחרורה.

אמיל מחול, ראש הוועד העממי להגנה על החירויות מסר בתגובה לאירוע כי מדובר בנקמה על רקע אישי. "עיכובה של רנא בשארה וילדיה מהווה הסלמה חדשה בפעילות השב"כ נגד אישים פוליטים בישראל", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully