וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר טיעון עם מנהיג הניאו-נאצים מפ"ת

נתיב נחמני

5.5.2008 / 16:17

מנהיג התא אריק בואניטוב, בן 20, ירצה בין 4-7 שנות מאסר. נאשם נוסף עמו נחתם היום הסדר טיעון ירצה עד שנתיים וחצי מאסר

הפרקליטות הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בת"א שני הסדרי טיעון נוספים בפרשת הצעירים הניאו נאצים בפתח תקווה. במסגרת ההסדר הוסכם כי אריק בואניטוב, בן 20, שנחשב למנהיג הקבוצה יודה בחלק מהאישומים נגדו, בהם תקיפה בנסיבות מחמירות והחזקת חומר פרסום גזעני וירצה עונש מאסר.

הפרקליטות באמצעות עו"ד אילן שדי תטען, כי על בואניטוב לרצות שבע שנים וחצי בפועל ואילו סניגורו יבקש מבית המשפט להסתפק בארבע שנים, כך הוסכם. בנוגע לנאשם השני, שהיה קטין בעת ביצוע העבירות, הוסכם כי עונשו המקסימלי יעמוד על שנתיים שנתיים וחצי מאסר, לאחר שהודה גם הוא בחלק מהעבירות שיוחסו לו.

לפני כחודש הורשעו ארבעה חברים נוספים בפרשה במסגרת הסדר טיעון. עם זאת, חבר נוסף בתא, דימה בוגוטיך, נמלט לרוסיה יומיים לאחר חקירתו הראשונה במשטרה, שלאחריה שוחרר ללא הגבלות.

לפני כחצי שנה נעצרו שמונת הצעירים, בני 19-17, תושבי פתח תקווה, עולים מחבר העמים. השמונה נאשמים בעשרות מקרי תקיפה חמורים על רקע גזעני, בעיקר של עובדים זרים באזור דרום תל אביב. מכתב האישום הנוכחי עלה כי חברי התא נהגו לתעד את התקיפות בוידאו ובסרטונים בהם הם נראים כשהם מאתרים את קורבנותיהם, מכים אותם באכזריות תוך שהם מטיחים בהם האשמות על כך שהם אינם לבנים ועל כן "צריכים לשלם".

בין היתר, חברי הכנופיה הואשמו כי ריססו צלבי קרס בבתי כנסת וכתובות נאצה נגד יהודים, ובהפצת חומר גזעני. הפרשה נחשפה מספר חודשים לאחר שנעצר רוסטיסלב בוגוסלבסקי, תושב העיר, עולה מחבר העמים גם הוא, שנחשד בשני מקרי רצח ובהריגת מאות חתולים. בוגוסלבסקי אף נחקר בחשד לשיתוף פעולה עם חלק מחברי התא במספר מקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully