וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התינוקת מיפו נחנקה למוות משרוך נעל

נתיב נחמני

5.5.2008 / 12:53

הוארך מעצרה של תושבת יפו בת 56, לאחר שתינוקת עליה השגיחה מתה אתמול מחנק. המשטרה: "היא מסרה גרסאות סותרות"

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) בשלושה ימים את מעצרה של המטפלת, אבו נאר אעתמאד, בת 56 מיפו, שתחת השגחתה נמצאה אתמול תינוקת בת עשרה חודשים ללא רוח חיים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרה בחשד לרשלנות, בטענה שקיים חשש לשיבוש החקירה לאחר שאעתמאד מסרה מספר גרסאות סותרות. "החשודה טוענת שהאכילה את הילדה במעדן והיא החלה להיחנק – לשיטתנו זה מעיד על כך שהיא משקרת מכיוון שלזה לא מסביר את הסימנים שנמצאו על צווארה", אמר הטוען המשטרתי רס"ב משה פויסטרו.

המשטרה חושדת כי הילדה מתה כתוצאה מחנק לאחר ששרוך נכרך סביב צווארה וגרם למותה. המטפלת טענה בגרסה נוספת שמסרה, כי יצרה שרשרת למוצץ של התינוקת משרוך נעל, אבל לא שמה אותו על צווארה. "יש חשש כבד מאוד כי מדובר ברשלנות מצדה. כמו כן יש חשש לשיבוש החקירה כי החשודה העלימה את השרוך שנמצא לאחר מכן בפעוטון", טען פויסטרו בפני השופט.

עורך דינה של אעתמאד, אמר היום כי היא לא מצליחה להשתחרר מהטראומה שעברה אתמול, והציג בפני בית המשפט את תעודות ההסמכה שלה ותעודת ההערכה שקיבלה מהעירייה. הוא הוסיף כי אין חשש לשיבוש החקירה כיוון שבני משפחתה הם שמצאו את השרוך ומיהרו אתו למשטרה. בתגובה אמר עורך דינה לא אעתמאד, שייתכן כי השרוך נעלם בבהלה, ולא הועלם בכוונה, וכי בני משפחתה התבלבלו ומסרו למשטרה את השרוך הראשון שראו.

"יש פה בעיה קשה מאוד. הגרסה שלה לא מתיישבת עם כלום, ואפילו השרוך שהביאו הוא לא השרוך שהרג את התינוקת" אמר השופט מוקי לנדמן, והטיח ביקורת במשטרה: "אני לא יודע למה קבעתם שמדובר ברשלנות מבלי שיש דו"ח פתלוגי".

  • עוד באותו נושא:
  • מטפלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully