וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עץ אלוני

בר אומנסקי

5.5.2008 / 17:00

בר אומנסקי יודעת לזהות סמל מין כשהיא רואה אותו. נסו לחשוב מה קרה לה כשעיניה נחתו על מיכאל אלוני

כבר אמר מי שאמר "הבוקר קמנו לעולם אחר, מה שהיה לא יהיה יותר" - ואכן, מאותו הבוקר הראשון בו ראינו את מיכאל אלוני, חיינו המשעממים לא חזרו למסלולם הרגיל וטוב שכך. כולנו התאהבנו באלוני בסדרת הנוער של ערוץ הילדים "השמינייה", שם הוא גבר על כל מכשול וכל בעיה, בעודו משחק גאון צעיר ששולט בעשרות שפות. כבר אז אלפי בנות התפללו שיפנה אליהן, ומצדן שזה יהיה באיטלקית.

אלוני הוא לא רק סמל מין בהתהוות וחתיך זהוב שיער שיוצא עם יפיפייה מבוגרת ממנו (שירה קצנלבוגן). אלוני הוא ממש הבשורה שעומדת מנגד לכל הריבועים בבטן ובמוח למיניהם. הם יכולים לראות את עצמם מודחים במועצת השבט הקרובה.

כיום אלוני משחק לצידה של דנה עדיני הלוהטת (אתם קבעתם בעצמכם) ב"על קצות האצבעות" ולמרות זאת, אני חושבת שאני מדברת בשם כולם כשאני קוראת לאלוני להרחיב הופעותיו בציבור. למה? מתי בפעם האחרונה ראיתם כזה בחור מוכשר שגם יכול לעלף פילים עם המראה שלו? רבותיי, מדובר בעץ האלון הכי לוהט בחורשה שלכם. קטפו אותו בהקדם.

בנות, אם אתן מתפללות להיתקל בו בשינקין, ואם אתם, הבנים, מתפללים להיראות כמוהו בלי חולצה - הקליקו על הכפתורים והחליטו: מיכאל אלוני - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully