וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגננת המתעללת: "רק תקפתי"

נתיב נחמני

5.5.2008 / 11:58

סניגוריה של הגננת מרמת השרון טוענים כי יש להאשימה בתקיפה ולא בהתעללות. אב לאחד הילדים: "לא מאמין שזה קרה לי"

השלב הראשון במשפטה של גילה יעקב, הגננת מרמת השרון המואשמת בהתעללות בילדים, הסתיים היום (שני) בהודאתה העקרונית ברוב סעיפי כתב האישום. הגננת, שנחשפה בתוכנית "כלבוטק", כשהיא מכה ילדים, טענה באמצעות עורך דינה כי אמנם חלק מהנראה בצילומים התרחש, אך לטענתה בחלק אחר מסעיפי כתב האישום מדובר בתקיפה בלבד ולא בהתעללות.

בכתב האישום מפורטים שישה סעיפי אישום בגין התעללות בחסר ישע, אותם ביצעה יעקב לכאורה בשישה פעוטות, שהגדול בניהם בן שנה ושבעה חודשים. עוד נטען כי יעקב, שעבדה כמטפלת בפעוטון "גן צעירון", נהגה להתעלל בתינוקות, למשוך בשערותיהם, לסטור להם ולהטילם לרצפה.

במקרה אחד, בו היא נראית כשהיא מטיחה תינוק, טען עורך דינה: "מדובר בהרמה של התינוק לצורך הנחתו, ולא בהטחה". לטענת עורך דינה, ראוי היה להאשים אותה בתקיפה במרבית האישומים ולא בהתעללות כפי שהאשימה הפרקליטות. בתגובה אמר שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, חאלד כאבוב, כי גם כשמדובר במקרי תקיפה רבים יש לראות זאת כהתעללות.

"מרגיש כמו בגידה"

"אני עדיין לא מאמין שאני נמצא כאן. עד עתה חשבתי שדברים כאלה בעיקר קורים לאנשים אחרים שרואים אותם מתראיינים עם צלליות, ופתאום זה אתה", סיפר לוואלה! חדשות יוסי מועלם, אב לאחת הילדות, שלפי האישום עברה התעללות. כשנשאל מועלם מה היה אומר לגננת אם היה נפגש איתה, השיב: "אין לי מה לומר לה, מה אני אשאל אותה : 'למה'? סמכנו עליה כמו על משפחה עם האוצר הכי גדול שלנו, וזה מרגיש כמו בגידה".

כיום, חודשים אחרי שבתו הועברה לגן אחר, סיפר מועלם על החששות שכרוכים לסמוך בפעם השנייה על אדם זר. "אני כבר לא יכול לשלוח אותה לגן ולהיות בטוח שכלום לא יקרה לה". לדבריו, "ברגע שהיינו אומרים בבית את השם גילה, הילדה היתה מצטמררת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully