וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאיר המפתחות ברכב והורשע בגרימת מוות

קובי מנדל

4.5.2008 / 20:45

בהכרעה התקדימית נכתב: "הנאשם היה צריך לדעת שחברתו, שלא מחזיקה ברישיון נהיגה, עלולה לקחת את הרכב ולסכן את עצמה"

בית המשפט לתעבורה בחיפה הרשיע היום (ראשון), בהכרעת דין תקדימית, את עידן גולדברג, בן 24 מחיפה, בגרימת מותה ברשלנות של חברתו עדי כהן ז"ל. זאת, לאחר שהרשה לה לנהוג ברכבו של אביו מבלי שהיה לה רשיון נהיגה.

בכתב האישום נטען כי גולדברג השאיר את המפתחות ברכב בזמן שעלה לביתו וכך למעשה התיר לה לנהוג ברכב. עדי נסעה במהירות מופרזת של 127 קמ"ש, סטתה ממסלולה והתנגשה בעמוד חשמל. כתוצאה מהתאונה נהרגה עדי ונגרמו חבלות קשות לחברתה שהיתה עמה ברכב.

לנאשם יוחסה אחריות לגרימת מותה של עדי מאחר שלא נקט בכל האמצעים למנוע ממנה לנהוג ברכב. גולדברג טען כי לא היה יכול לצפות שהמנוחה תיקח את הרכב.

השופט אינאס סלאמה קבע כי הנאשם לא נקט בשום אמצעים על מנת למנוע ממנה לנהוג ברכב בעת שהיא נמצאת בו והמפתחות בתוכו, וקבע כי היה עליו לצפות שעדי, שלא היה לה רישיון נהיגה, עלולה לסכן את עצמה, את הנוסעים עמה ואת ציבור המשתמשים בכביש. משלא נקט כל אמצעי זהירות למנוע זאת, הפר הנאשם את חובת הזהירות הנדרשת ממנו. השופט דחה את כל טענות ההגנה וקבע כי התביעה הוכיחה קיומו של קשר סיבתי בין רשלנותו של הנאשם לבין התאונה ותוצאותיה והרשיע את הנאשם בעבירות שיוחסו לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully