וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני יכול להיות סאקי

המהפכה בצ'לסי הושלמה: השחקנים מפרגנים, הפרשנים מהללים, ואפילו גרנט משווה את עצמו לאגדה האיטלקית. הערב בניוקאסל (18:00) הכחולים גם יכולים להגביר את הלחץ על היונייטד

כשכל הלחץ שוב עליה, תגיע היום (שני, 18:00) צ'לסי למשחק חוץ בניוקאסל, כשהיא יודעת שהפסד שלה יעניק את האליפות למנצ'סטר יונייטד בצורה מעשית. גם תיקו יהיה תוצאה רעה לכחולים, אבל אין ספק שמשהו בצ'לסי מתחיל להשתנות: המצב רוח טוב, האווירה נעימה, כולם שופעים פרגונים מכל עבר, ועל הכל מנצח גרנט.

הבלוז יגיעו לצפון מזרח אנגליה כשהם בלתי מנוצחים בשבעת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות ו-19 בליגה. הקבוצה לא ניצחה בסט. ג'יימס פארק מאז 2001, אבל השוער, פטר צ'ך, לא מהסס להצהיר: "צ'לסי טובה לפחות כמו שהיא הייתה בשנתיים האחרונות (בתקופת מוריניו), ואפילו יותר. נעשה הכל כדי לשמור על חלום הזכייה שלנו באליפות בחיים.

"אנחנו עומדים בלחצים ומצליחים לנצח את המשחקים הגדולים. זו הייתה עונה קשה, והתחלנו אותה במרדף אחרי יונייטד וארסנל. עכשיו אנחנו חזק בתמונה, וחשוב מכך - אחרי השבוע שעברנו, אנחנו במצב רוח מצוין".

"אני אנווט"

גרנט, מצדו, מדבר בגאווה על השינויים שהוא הכניס למועדון. "לשחקנים היו הרבה ספקות לגביי, אבל גם לי היו עליהם", אמר הישראלי, "לא קיבלתי החלטות נחפזות, וחיכיתי תקופה ארוכה עד שגיבשתי דעה על כל אחד מהם. בכל אופן, עכשיו כבר אפשר לראות שכל אחד מהם נותן על המגרש כל מה שהוא יכול.

"עשיתי הרבה שינויים. שיניתי את הצוות המקצועי, את המאמנים, את הטקטיקה ואת דרך ההתנהגות של השחקנים. אני מאמין בפשטות של הכדורגל".

בהמשך גרנט אף השווה את עצמו לגדולים מכולם. "הקריירה של רוב המאמנים התחילה עם הרבה ספקות", אמר גרנט, והשווה את עצמו לגדולי המאמנים בהיסטוריה של המשחק: "כך היה גם עם ונגר בארסנל או פרגוסון ביונייטד. כשברלוסקוני החליט למנות את אריגו סאקי מהליגה השנייה, כולם רצו להרוג אותו, אבל ההיסטוריה של מילאן השתנתה. כל שינוי דורש זמן".

מתברר שהדרך הזו עובדת. יו"ר איגוד המאמנים באנגליה סבור שמעמדו של גרנט בצ'לסי חזק ויציב. "משיחות שלי עם אנשים בצ'לסי, קשה להאמין שגרנט יאבד את מקומו", אומר ריצ'ארד בוואן, "רומן אברמוביץ' מאוד קרוב לגרנט. הם חברים ויש ביניהם הרבה מן המשותף".

באלאק לא מתגעגע למוריניו

מהפך אחד שכן יכול להיאמר לזכותו של גרנט הוא ביכולתו של מיכאל באלאק. הקשר הגרמני, שבוזבז אצל מוריניו על הספסל, פורח בחודשים האחרונים, והוא מאמין שהכחולים עדיין יכולים לקחת דאבל.

"תואר של אליפות אנגליה הוא נהדר, כי הוא תגמול למאמץ של עונה שלמה", אמר באלאק, "אבל גם זכייה בליגת האלופות יכולה להיות מרגשת. אני, בכל אופן, רוצה את שניהם, למרות שבליגה הסיפור נמצא בידיים של היונייטד. מעכשיו העצבים יתחילו לדבר".

גם באלאק מבין ללבו של מאמנו הישראלי. "ספגתי ביקורת קשה מאוד בעונה שעברה, למרות שלא שיחקתי כל כך רע", אמר, "ככה מתנהגים באנגליה - הציפיות משחקן או מאמן חדש הן עצומות. במיוחד אם אתה מחליף את ז'וזה מוריניו. האוהדים אהבו את מוריניו, כך שגרנט היה חייב לזכות באהדתם בזכות הצלחות. גרנט הוא טיפוס אחר לגמרי ממוריניו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אפילו הפרשנים מחמיאים

בינתיים גם הלך הרוחות בתקשורת הבריטית מתחיל להשתנות. פרשן ה"דיילי מייל" ג'ף פאוול הילל את הישראלי כשכתב כי "יקרה אשר יקרה בצ'לסי, הגינותו של גרנט תשאיר את חותמה על הכדורגל האנגלי לנצח".

"ההערצה של השחקנים כלפי מוריניו פעלה נגד גרנט", כתב פאוול, "אבל עכשיו הושתקו הקולות בחדר ההלבשה לאחר שהשחקנים הבינו שיש יותר מדרך אחת לנצח. עכשיו צריך להשלים עם כך שהוא לא רק התנהל בהגינות מופתית, אלא אף הצליח לגבור על יריבותיו לצמרת ולהפנים את סגנונו על קבוצתו".

גם ניוקאסל מגיעה מעודדת

אבל הערב מחכה לצ'לסי יריבה לא קלה בכלל. ניוקאסל מצידה סימה את העונה אחרי חודשים קשים בתחתית הליגה. מארק וידוקה ישוב לפעילות אחרי פציעה וגם ג'יימס מילנר, עבדולייה פאייה ודייויד אדגר צפויים להיות כשירים. הג'ורדיז ינסו להמשיך את הרצף המצוין שלהם ללא הפסד ליגה, שנמשך מאז ה-8 במרץ.

מי שניצח עוד לפני המשחק הוא הבעלים של ניוקאסל, מייק אשלי, שבסיבוב רולטה אחד הרוויח קרוב למיליון ליש"ט. אשלי הגיע לקזינו בלונדון ובתוך מספר דקות הימר בסכום של קרוב לחצי מיליון ליש"ט. על פי דיווחים של עדי ראיה, כעבור רבע שעה הוא עזב את המקום כשבכיסו קרוב ל-1.3 מיליון ליש"ט. בעליה של ניוקאסל ידוע כמהמר כבד וככזה שתמיד שם את הכדור על 17, המספר אותו הוא מחשיב למספר המזל שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully