וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן חן רגולטור

יעל ולצר

4.5.2008 / 18:20

הממשלה אישרה פה אחד את מינויו לתפקיד היו"ר הקבוע של מועצת הכבלים והלוויין. המועצה מתפקדת כבר למעלה משנה ללא יו"ר קבוע

בישיבתה השבועית שהתקיימה היום החליטה הממשלה לאשר את החלטת וועדת האיתור של משרד התקשורת מלפני כשבועיים, ואישרה פה אחד את מינויו של ניצן חן לתפקיד היו"ר הקבוע של מועצת הכבלים והלוויין. וועדת האיתור - בראשות מנכ"ל משרד התקשורת מרדכי מרדכי - החליטה אף היא בהחלטת פה אחד, למנות את חן לתפקיד היו"ר.

ניצן חן, 44, שימש עד לאחרונה כמנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון. חן אמור להיכנס לתפקידו בימים הקרובים, זאת לאחר שיסכם את תנאי פרישתו עם רשות השידור. שר התקשורת, אריאל אטיאס, אמר לאחר היבחרו של חן ש"ישנם נושאים חשובים שמצפים להחלטה על סדר היום של המועצה".

המועצה לשידורי כבלים ולוויין תיפקדה כבר למעלה משנה ללא יו"ר קבוע, וחן גבר על 13 מועמדים אחרים. בין המועמדים שהתחרו על התפקיד היו יאיר שטרן, עו"ד דורון אבני (היועץ המשפטי של הרשות השניה לרדיו וטלוויזיה), ונעמה הניג, ששימשה ברוב שנת 2007 כמממלאת מקום יו"ר המועצה.

הממשלה אישרה את מינויו של חן, על אף שארגונים שונים התנגדו למינוי בהם עמותת אומ"ץ, התנועה לאיכות השלטון, ופורום היוצרים הדוקומנטריים.

ניצן חן אמר לאחר היבחרו: "אני שמח על ההחלטה, ומתכוון בראש ובראשונה לשרת את צופי הטלוויזיה בכבלים ובלוויין. לנגד עיני תעמוד טובתם, כמו גם קידום היצירה הישראלית על כל גווניה ורבדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully