וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת רה"מ: שולה זקן נחקרה שוב

4.5.2008 / 15:34

מנהלת לשכת אולמרט היתה במעצר בית מאז חקירתה בשבוע שעבר, בה שמרה על זכות השתיקה. אולמרט: "אמשיך לנהל המדינה"

איריס דומאני

(צילום ועריכת וידאו: איריס דומאני)

מנהלת לשכת ראש הממשלה לשעבר, שולה זקן, הגיעה היום (ראשון) לחקירה נוספת ביחידה המרכזית לחקירות הונאה בבת ים. גם החקירה הנוכחית נערכת באותה פרשה בה נחקר אולמרט ביום בסוף השבוע. זקן נחקרה גם במהלך השבוע הקודם באותה הפרשה. בקול ישראל דווח כי בחקירה זו בחרה זקן לשמור על זכות השתיקה, ומאז היא נמצאת במעצר בית.

כזכור, ביום שישי בבוקר חקרו חוקרי היחידה לחקירות הונאה במשטרה תחת אזהרה את אולמרט במעונו בירושלים. זאת, לאחר שראש הממשלה זומן לחקירה דחופה באישור היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז. הפרקליטות אסרה על כל פרסום אודות סיבת החקירה. ידוע שראש לשכתו לשעבר של ראש הממשלה, שולה זקן, נחקרה השבוע באותה פרשה בה נחקר אולמרט.

מפכ"ל המשטרה דודי כהן התייחס היום לראשונה לחקירת ראש הממשלה כשהודיע כי "במשטרת ישראל אנו פועלים כשלנגד עינינו שיקול אחד בלבד – שיקול החוק ושלטון החוק במדינת ישראל. טובת החקירה עומדת לפני זכות הציבור לדעת, על אף שאני מעריך את זכות הציבור לדעת. האמינו לי, אני יודע בדיוק על מה אני מדבר".

ראש הממשלה עצמו התייחס הבוקר בפתח ישיבת הממשלה לחקירות הפליליות המנתהלות נגדו ואמר, כי "לאחר שביום רביעי שעבר המשטרה פנתה אלי וביקשה לקיים חקירה, נפגשתי ביום שישי למשך שעה עם חוקרים, עניתי על השאלות ושיתפתי פעולה. שוטף את הארץ גל של שמועות. נזרקו רמיזות וידיעות של "יודעי דבר". הדברים חמורים, רובם ככולם שמועות זדוניות ומרושעות. אני בטוח שהדברים יוצגו בפרופורציה הנכונה ובהקשר הנכון. עד אז יש לנו סדר יום לאומי לנהל".

"אני מתכוון להמשיך לנהל את הדברים המוטלים עלי", הוסיף ראש הממשלה. "אמש נפגשתי עם קונדוליזה רייס ומחר אפגש לארוחות צהרים עם אבו מאזן. נמשיך לעסוק בדברים שעל סדר היום הלאומי".

ביחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה סבורים כי יש ראיות של ממש לעבירות פליליות נגד ראש הממשלה. אמש הודיע משרד המשפטים הודיע כי בדיונים שהתקיימו שלשום עקב חקירת ראש הממשלה אהוד אולמרט לא עלתה סוגיית המשך כהונתו ולא ננקטה כל עמדה בנושא. בצמרת המשרד מתנערים מכל ידיעות האחרות שפורסמו בעניין.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully