וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר סיעת 'ישראל בעליה' לליברמן: בוא נתאחד למען העולים

לירון מרוז

16.10.2001 / 11:28

יממה לאחר מכתב ההתפטרות שהגיש יו"ר סיעת ישראל ביתנו לממשלה, מציעה לו ח"כ מרינה סולודקין לשוב לממשלה "למען המאבק על האינטרסים של העולים"; ליברמן טרם השיב להצעה

יו"ר סיעת ישראל בעליה, ח"כ מרינה סולודקין, מציעה הבוקר ליו"ר סיעת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לאחד את שתי הסיעות ולשוב לקואלציה.

במכתב שנשלח לליברמן מציינת סולודקין כי ישנה חשיבות גדולה לנוכחותם של חברי הכנסת בממשלה אל מול מה שהיא מגדירה "גלי הטרור והלחצים הבינלאומים". היא מוסיפה כי המעבר לאופוזיציה יגרום נתק רב למאבק על האינטרסים של העולים.

"סיעת ישראל בעליה תתקשה לעמוד מול הדרישות ההולכות וגוברות, והקיצוצים הכואבים בתכוניות רבות הנוגעות לקליטת עליה במשרדים השונים, ומול ניסיונות הסחיטה של גורמים פוליטים אשר טובת העליה אינה בראש מעיניהם", כותבת סולודקין. "לאור כל אלו אני קוראת לכם בזאת לא רק לחזור לממשלה, אלא אף מציעה לכם איחוד פרלמנטרי מלא עם סיעת ישראל בעלייה בכנסת".

במקביל לכך, נמשכים המגעים למנוע את פרישת האיחוד הלאומי-ישראל ביתנו מהממשלה. יו"ר הקואליציה, ח"כ זאב בוים, נפגש היום עם ח"כ בני אילון אולם מהשיחה לא יצא דבר. השניים סיכמו להיפגש היום אחרי הצהריים פעם נוספת יחד עם ראש לשכת ראש הממשלה, אורי שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully