וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השמועות עלי זדוניות ומרושעות"

פנחס וולף

4.5.2008 / 10:05

רה"מ התייחס לראשונה לחקירה החדשה המתנהלת נגדו: "עניתי לכל שאלות החוקרים". אלי ישי : "כשהחקירות יתבהרו, מקווה שיהיה בסדר"

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

ראש הממשלה אהוד אולמרט התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לחקירות הפליליות המנתהלות נגדו ואמר, כי "לאחר שביום רביעי שעבר המשטרה פנתה אלי וביקשה לקיים חקירה, נפגשתי ביום שישי למשך שעה עם חוקרים, עניתי על השאלות ושיתפתי פעולה. שוטף את הארץ גל של שמועות. נזרקו רמיזות וידיעות של "יודעי דבר". הדברים חמורים, רובם ככולם שמועות זדוניות ומרושעות. אני בטוח שהדברים יוצגו בפרופורציה הנכונה ובהקשר הנכון. עד אז יש לנו סדר יום לאומי לנהל".

"אני מתכוון להמשיך לנהל את הדברים המוטלים עלי", הוסיף ראש הממשלה. "אמש נפגשתי עם קונדוליזה רייס ומחר אפגש לארוחות צהרים עם אבו מאזן. נמשיך לעסוק בדברים שעל סדר היום הלאומי".

שרי הממשלה נוצרים את לשונם בכל הנוגע לפרשה החדשה בה נחקר אולמרט. בכניסה לישיבת הממשלה הבוקר, השר היחיד שהסכים לדבר היה סגן רה"מ ויו"ר ש"ס אלי ישי, שאמר: "ניתן לדברים להתנהל ונפסיק לשמוח לאידם של אחרים, אני בטוח שראש הממשלה יודע מה לעשות, כשהחקירות יתבהרו, מקווה שיהיה בסדר". השר יעקב אדרי (קדימה) קרא ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז "לסיים את החקירה בהקדם".

בעקבות החקירה ביטל ראש הממשלה את ראיונות החג שהיה אמור להעניק לכלי התקשורת השונים לרגל יום העצמאות. ממשרדו נמסר בתגובה כי "הראיונות בוטלו לנוכח איסור הפרסום החל על החקירה ובהתחשב בכך שאיננו יכולים לצפות מכלי התקשורת שלא ישאלו שאלות בנושא".

ביחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה סבורים כי יש ראיות של ממש לעבירות פליליות נגד ראש הממשלה. אמש הודיע משרד המשפטים הודיע כי בדיונים שהתקיימו שלשום עקב חקירת ראש הממשלה אהוד אולמרט לא עלתה סוגיית המשך כהונתו ולא ננקטה כל עמדה בנושא. בצמרת המשרד מתנערים מכל ידיעות האחרות שפורסמו בעניין.

כזכור, ביום שישי בבוקר חקרו חוקרי היחידה לחקירות הונאה במשטרה תחת אזהרה את אולמרט במעונו בירושלים. זאת, לאחר שראש הממשלה זומן לחקירה דחופה באישור היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז. הפרקליטות אסרה על כל פרסום אודות סיבת החקירה. ידוע שראש לשכתו לשעבר של ראש הממשלה, שולה זקן, נחקרה השבוע באותה פרשה בה נחקר אולמרט.

ראש הממשלה התייחס גם לתקציב חגיגות השישים וטען כי "החגיגות השנה יהיו שונות מבכל שנה. עיקר התקציב למימון האירועים הם תקציבים בעלי אופי תוכני ומורשתי". אולמרט טען כי החלק המוקצב ל"זיקוקי דינור" כלשונו, הוא "הקטן והבלתי משמעותי". בנוסף, איחל אולמרט בהצלחה לקבוצת הכדורסל "מכבי תל אביב" לקראת גמר ה"יורוליג" הערב ושלח ברכות לשחקניה, למאמן צביקה שרף וליו"ר שמעון מזרחי.

ישיבת הממשלה היום תעסוק בתכנית אסטרטגית כלכלית שהוכנה על ידי צוות הכולל את יו"ר חברת "טבע" אלי הורוביץ, יו"ר חברת "שלדור" סמי פידריך ומנכ"ל משרד האוצר לשעבר דוד ברודט, עם זאת, במהלך הישיבה לא יתקבלו החלטות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully