וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף המליץ לברצלונה: קחו את לאודרופ

מאמן העבר ההולנדי המליץ לנשיא בארסה להחתים את מאמן חטאפה במקומו של רייקארד. ריאל מדריד פנתה לקווארסמה ודויד וייה

האם מיכאל לאודרופ מתקרב לחזרה לקאמפ נואו, והפעם בתפקיד המאמן? דיווחים באירופה טוענים כי המאמן הדני של חטאפה הוא זה שיחליף את פרנק רייקארד בברצלונה.

על פי הדיווחים, נשיא ברצלונה, חואן לאפורטה מרבה להתייעץ עם שחקן העבר האגדי יוהאן קרויף בנושא החלטות מקצועיות. קרויף המליץ ללאפורטה להעדיף את לאודרפו על פני ז'וזה מוריניו ופפ גוארדיולה.

קרויף לא אוהב את פילוסופיית הכגורגל של מוריניו למרות שהוא מעריץ את יחסו לשחקנים. לגבי גוארדיולה, ששיחק תחת קרויף בברצלונה, ההולנדי חושש שהוא אינו מוכן לאתגר הגדול. ייתכן וגוארדיולה ישמש כעוזרו של לאודרופ. הטענה היא שקרויף משוכנע שהמועמד המתאים הוא לאודרופ, שהוביל את חטאפה הצנועה לגמר הגביע הספרדי ורבע גמר גביע אופ"א.

עוד קודם לכן דווח במדריד כי מוריניו אינו מעוניין לקבל את התפקיד, למרות תמיכה גורפת של האוהדים במינויו. מועמדים נוספים שהוזכרו בתקשורת הספרדית הם: מנואל פלגריני, מאמן ויאריאל וקרלו אנצ'לוטי, מאמן מילאן.

מוקדם יותר היום (שבת) התייחס רייקארד לפרסום נוסף של אחד ממקורביו, שטען כי ההולנדי החליט להתפטר. רייקארד אמר לאתר הרשמי של ברצלונה: "אני לא מתכוון לעזוב, אני רוצה לממש את החוזה שלי".

ריאל מדריד התחילה את מסע הקניות

בינתיים במדריד, העניינים מתחממים אצל האלופה, ריאל מדריד. הבלאנקוס, שהבטיחו כמעט בוודאות זכייה באליפות שניה ברציפות, עסוקים בבניית המועדון לעונה הבאה. דיווחים בפורטוגל מספרים על כך שריאל הציעה לפורטו 25 מיליון יורו תמורת הקשר המצוין ריקרדו קווארסמה. בעסקה אמור להיכלל גם החלוץ הצעיר רוברטו סולדאדו.

ריאל הייתה מעוניינת בפורטוגלי כבר בעונה שעברה אבל אז העיסקה התפוצצה. בפורטו הבטיחו לקווארסמה לשמוע הצעות בעניינו. האלופה הפורטוגלית מעוניינת לקבל 40 מיליון יורו על הקשר, אבל נראה שההצעה של ריאל עשויה לספק אותה.

קווארסמה הוא לא השחקן היחיד שעל הכוונת בברנבאו. בספרד נטען היום כי חלוץ ולנסיה, דויד וייה עשוי לעבור לריאל מדריד בעיסקת ענק. על פי הדיווחים ריאל הציעה לולנסיה 30 מיליון יורו פלוס רובן דה לה רד ואסטבן גרנרו תמורת החלוץ. וייה יעזוב כמעט בוודאות את המסטייה, שם גם זקוקים בדחיפות למזומנים. על שירותיו נאבקות גם אינטר וטוטנהאם. לפני מספר שבועות, טען וייה כי הוא "רעב לשחק באנגליה".

שמה של ריאל נקשר בעיסקת ענק נוספת. באיטליה נטען כי אינטר תהיה מוכנה לשחרר את זלאטן איברהימוביץ' לברנבאו בתמורה לרוד ואן ניסטלרוי. באינטר הכחישו את הידיעה וטענו כי השבדי לא ישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully