וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיעת הגמלאים: "לפורשים אין עמוד שדרה"

3.5.2008 / 22:12

יו"ר סיעת הגמלאים מתח ביקורת חריפה על הפורשים מסיעתו: "לזיגזוגים האלה אין סוף. גלזר שינה דעתו עבור אתנן של סגן שר"

יו"ר סיעת הגמלאים ח"כ יצחק גלנטי תקף הערב (שבת) בחריפות את הפורשים מהסיעה, חברי הכנסת משה שרוני, שרה מרום-שלו ואלחנן גלזר שהכריזו על הקמת סיעה חדשה: "צדק לגמלאים". גלנטי אמר לוואלה! חדשות כי "לזיגזוגים האלה אין סוף. זה מראה על היעדר עמוד שדרה נורמלי".

גלנטי ציין כי "הדברים אמורים במיוחד לגבי גלזר. ראינו שהוא הסכים לשנות את דעתו עבור אתנן של סגן שר". בנוגע לח"כ שרוני העיר גלנטי כי "מספיק התעסקנו עם גחמותיו בשנתיים האחרונות".

"אני בטוח שישנם מצביעים שמאוכזבים מהפילוג אולם נראה לי שאנשים ישמחו שנוכל לטפל בהם במקום לשים לב לקפריזות של שרוני. פליטות הפה שלו ומאבקיו גרמו לנו נזקים. אולי דווקא לאחר שהשתחררנו ממנו נמצא עצמנו במקום טוב יותר". גלנטי הוסיף כי הוא מצפה שראש הממשלה יותיר על כנם את התפקידים שבידי הסיעה מפני שלדבריו "הוא יכול למנות שרים לא רק על פי מפתח מפלגתי".

גלזר נימק הערב את הזיגזג הפוליטי שביצע בכך ש"דרך סיעת 'צדק לגמלאים' יתאפשר לו לפעול בצורה טובה יותר עבור אנשי הגיל השלישי". בסיעת הגמלאים המקורית יוותרו כעת רק ארבעה חברי כנסת.

לדברי גלזר, הוא הבין שתפקיד סגן שר אותו דרש בתמורה להישארות בסיעה כרוך בהוצאה תקציבית מיותרת שלאחריה יתכן שסיעות נוספות בקואליציה ידרשו תפקיד דומה. מסיבה זו העדיף לוותר על התפקיד והצטרף לחברי הכנסת משה שרוני ושרה מרום-שלו, שהודיעו כבר על פרישתם מהסיעה. השלושה יקימו את סיעת "צדק לגמלאים" שעל פי חוק תהנה מכספי מימון מפלגות כמו יתר הסיעות בכנסת. זאת מאחר שפרישת שלושת חברי הכנסת עונה על הדרישה לפיה יש צורך בפרישה של שליש סיעה לפחות כדי לזכות במימון המפלגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully