וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אני מקווה שנעשה את זה בשבוע הבא"

אלכס פרגוסון מאושר אחרי ה-1:4 של היונייטד על ווסטהאם, שכעת תלויה רק בעצמה. גיגס התקרב עוד יותר לשבירת שיאו של צ'רלטון

מנ'צסטר יונייטד עושה את שלה. התבוסה שהנחילה הערב (שבת) לווסטהאם 1:4 הגדילה את הפער בינה לבין צ'לסי חזרה לשלוש נקודות, כשקבוצתו של אברהם גרנט תנסה להשתוות חזרה ליונייטד כשתשחק מחר, נגד ניוקאסל.

שחקניו של פרגוסון פתחו נפלא, וסגרו את הסיפור כבר בחצי השעה הראשונה. עם הניצחון שמה מנצ'סטר את גורלה בידיה, וניצחון במחזור האחרון בוויגאן יעניק לה את האליפות, בלי קשר לתוצאותיה של צ'לסי. אלכס פרגוסון, באופן טבעי, מאושר.

"זה היה יום נהדר עבורנו ויש לנו סיכוי גדול לקחת את האליפות", אמר המאמן הסקוטי הנפלא. "השחקנים שלנו משחקים נהדר העונה. כשנאני הורחק אמרתי להם להעביר את הזמן ולהאט את הקצב ולשחק בסבלנות במחצית השניה, ואני שמח שעשינו את זה כי אנחנו סובלים מעייפות".

באשר לנאני עצמו, פרגוסון לא התחמק: "הוא הראה ילדותיות, ונצטרך להתמודד עם זה". בהתייחסו לפורטוגלי השני, כריסטיאנו רונאלדו, התמוגג פרגי: "כמה שחקנים יכולים להבקיע כל כך הרבה? הוא כל הזמן משתפר, ועוד משחק 90 אחוז מהזמן באגף". מאמן היונייטד יודע שהוא מאוד קרוב לאליפות, ולכנשאל על צ'לסי לא הרבה במילים. "צ'לסי חושבים שיהיה להם קל, אבל אני לא חושב שהם צודקים. עוד לא זכינו עדיין בכלום, אבל אני מקווה שנעשה את זה בשבוע הבא."

ספרי ההיסטוריה מחפשים את גיגס

ריאן גיגס, שחקן האגף האלמותי של היונייטד, קרוב להשוות את שיאו של בובי צ'רלטון במספר ההופעות בקבוצה. אם גיגס ישחק בגמר ליגת האלופות ב-21 במאי (פרגוסון: "סיכוי טוב שזה יקרה"), הוא יוכל להשוות את שיאו של אגדת הכדורגל האנגלית - 758 הופעות במדי השדים האדומים.

לאחר שנעשתה ספירה מחודשת על מספר ההופעות של צ'רלטון, התגלה כי ברשותו "רק" 758 הופעות, ולא 759, וגיגס בן ה-34 מרגיש איך שמו ייכנס למקום גבוה יותר בספרי ההיסטוריה של המועדון.

מאז הופעת הבכורה שלו בקבוצה ב-1991, גיגס זכה ב-9 אליפויות אנגליה, 4 גביעים, 2 גביעי ליגה ופעם אחת בגביע האלופות. "יותר מלשבור את השיא הזה, חשוב לי לזכות באליפות ובגיע האלופות", אמר הוולשי, "שיאים אישיים הם בהחלט דבר שאתה יכול להסתכל עליו בגאווה כשמסתיימת לך הקריירה, אבל המטרה העיקרית עכשיו היא הזכייה בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully