וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נקבור את הבנות בהלוויה משותפת"

קובי מנדל

3.5.2008 / 17:24

הוריה של אורטל דוקס שנהרגה בתאונה בבוליביה סיפרו כי ההרוגות היו חברות קרובות שנים רבות. הארונות בדרכם לישראל

אילנה ואלון דוקס הוריה של אורטל בת ה-21 מחיפה שנספתה בתאונת דרכים בבוליביה יחד עם שלוש חברותיה וישראלי נוסף, מבקשים לקיים לארבע הלוויה משותפת. ארונותיהם של החמישה עושים כעת את דרכם לישראל.

האב אלון סיפר לוואלה! חדשות כי קיבל את ההודעה בעת שהיה באירופה בשליחות מעבודתו. אשתו התקשרה אליו ומסרה לו שהודיעו ברדיו על ארבע צעירות שנהרגו. "היה איתי אדם שהוא גמלאי של המשטרה. הוא בדק עבורי את הפרשה במשרד החוץ, וככה השתלשלו העניינים. הבת שלנו כבר לא נמצאת פה", סיפר.

"אני סמכתי על אורטל ותמכתי בכך שתטייל עם חברותיה כמו כל החיילים שמשתחררים", סיפרה האם אילנה. "לא חשבנו שזה יהיה טיול קטלני". האב הוסיף כי "הבנות היו חברות בלב ובנפש. זאת מכה שלא כתובה בשום מקום. אני בשוק ולא מעכל את מה שקרה. איך יצאו לטיול ובסוף חזרו בארון".

מורתן לשעבר של הארבע, שולה הקר, סיפרה כי "הן היו תלמידות משכמן ומעלה, מחונכות ומנומסות. אין מילים, הן היו דוגמה לכל התלמידים. הן היו חבורה שאני קיבלתי ממנה יותר מה שנתתי לה".

חברות בלב ובנפש

החמישה נהרגו ביום חמישי בתאונת דרכים בבוליביה. שמות ארבע ההרוגות הם דניאלה עצמון, עדי רוזמן, אורטל דוקס וסיוון בודנידצקי, תושבות חיפה בנות 21, וההרוג הנוסף הוא לירן מזרחי, בן 21 מתל אביב. הארבע הן חברות ילדות שנסעו יחד לטיול בדרום אמריקה לפני שלושה חודשים בתום שירותן הצבאי. הם נהרגו בהתנגשות בין שני ג'יפים במדבריות המלח בדרום מערב בוליביה.

על פי הודעת משרד החוץ, "בתאונה התנגשו שני ג'יפים במדבר המלח (הסלאר) שבדרום מערב בוליביה, במרחק של שעה וחצי טיסה מהעיר לה פאס. משרד החוץ, באמצעות השגרירות בלימה שבפרו, הגיע ללה פאס ונמצא בקשר עם השלטונות ומטפל בכל הנושאים שקשורים לתאונה".

אביה של מור אלבז, שטיילה יחד עם ארבע ההרוגות בדרום אמריקה, סיפר לוואלה! חדשות, כי בג'יפ שהיה מעורב בתאונה התכוונו לנסוע בתו וארבעת חברותיה הטובות, שיצאו יחד לטיול לאחר שחרורן מצה"ל. לפני הנסיעה, נענתה בתו לבקשת מזרחי לנסוע בג'יפ, ופינתה לו את מקומה. היום שוחח האב עם בתו, וסיפר כי היא נתונה בהלם. היא סיפרה, כי הבחינה ממרחק של עשרות מטרים בג'יפ בו נסעו חברותיה עולה בלהבות לאחר שהתנגש חזיתית בג'יפ אחר.

לדברי האב, חמש הצעירות יצאו לטיול לפני כשלושה חודשים. "מדובר בבחורות מדהימות שהיו חברות בלב ונפש מילדות. את כל חייהן הן עשו יחדיו בבית הספר היסודי ובתיכון 'אליאנס' בחיפה". האב סיפר עוד כי אנשי חב"ד בבוליביה לקחו את בתו תחת חסותם, והם מסייעים לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully