וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אברמוביץ' מרוצה ממני"

אולי בגלל חג הפועלים שחל השבוע, הודיע מאמן צ'לסי הישראלי כי הוא מרגיש בטוח במקום לגבי עתידו בקבוצה. "רומן מרוצה. מאוד מרוצה"

לאחר שהוביל את צ'לסי למעמד גמר ליגת האלופות, שיחרר אברהם גרנט, המאמן הישראלי, אנחת רווחה אדירה. גרנט ירד על ברכיו, שלח את אגרופיו אל-על, ובזווית הפה בצבץ לו חיוך של מנצח.

היום (שישי), התראיין גרנט לתקשורת האנגלית והודיע כי מעמדו בקבוצה איתן, לדעתו. "רומן נתן לי את ההרגשה שהוא שמח. מאוד מרוצה.", אמר המאמן הישראלי. "אנחנו נמצאים בקשר רציף ואני יכול להגיד שהוא מרוצה".

למרות ההצלחות של גרנט עם הכחולים, לא כולם בתקשורת האנגלית בטוחים כי המאמן הישראלי ימשיך בברידג'. "אני נראה לכם מודאג?", הגיב המאמן לשאלות בנושא עתידו. "מערכת היחסים ביני ובין אברמוביץ מצוינת והכל יהיה בסדר. אני צריך לעשות את העבודה שלי כל הזמן. לטפל בהווה ולדאוג לעתיד המועדון", הוסיף גרנט.

ב-21 למאי יתמודד גרנט במוסקבה, בגמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר. בדרך הוא יוכל גם לקחת אליפות אנגלית, שוב על חשבונם של השדים האדומים. "לגבי החיים הפרטיים שלי, אני לא יודע מה אני הולך לעשות מחר. אבל מבחינה מקצועית, אני יודע מה צ'לסי צריכה לעשות מחר, שבוע מהיום ועוד שנתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully